Ben Vectra C nin tasarımına bayılıyorum 😍 Maşallah Opel bu kadar mı karizma havalı üretir diğer Vectralar da güzel di ama Vectra C bi başka Insignia nin atası dir Vectra C çünkü yol tutuş sportif ruhu Insignia ya yakın tabi Insignia biraz daha iyidir elbette ki yeni model çünkü ama Vectra C ise yılına Göre ve hâlâ da çok başarılı tek sorunu 1.6 ile gelişi Türkiye ye ama 1.6 çok zayıf değil tabiki vites devir oranları kısa olduğundan çabuk toparlıyor burada suç opelin değil hükümetin yüksek vergilendirme sistemi yüzünden eğer yüksek vergilendirme sistemi olmasaydı o zaman görürdük Vectra C yi asıl 2.0 turbo benzinli 175 HP den tutun da 3.2 GTS V6 sina kadar var 211 HP
Vectra C sevenleri görelim kimleriniz neden seviyor veya sevmiyor?
Öğrenirsin inşallah 😊 hiç araba sürmedin mi ki? Eğer Vectra C içinse ben sürdüm rahat öyle D Segment büyük olduğuna bakma 😅 sürünce rahat hissettiriyor bu aracın sportif genç ruhu var içinde bunu anlıyor insan
Eski opellerin sağlamlığı, yeni opellerde maalesef bulunmuyor. 2020 insignia almıştım, paket olarak en dolusu olsa da, malzeme kalitesi D segmenti bir otomobile göre can sıkabiliyor.
Kalite olarak diyorsun dur çünkü kasa sağlamlığı şimdiler de çok sağlam bak şöyle diyim şuna katılıyorum son Insignia içi pek olmamış ilk nesil olanları daha güzel di iç tasarımı şimdinin Astra k den farkı yok