Akaryakıta gelen son zamlar yüzünden arabamı satmayı düşünüyorum. Bu dönemde satmak mantıklı mı?

Sadece akaryakıt değil ek motorlu taşıtlar vergisi, bakım maliyeti derken araba sahibi olmak baya maliyetli oldu. Satmak mantıklı mı sizce?

Akaryakıta gelen son zamlar yüzünden arabamı satmayı düşünüyorum. Bu dönemde satmak mantıklı mı?

#büyükyorumcu

Akaryakıta gelen son zamlar yüzünden arabamı satmayı düşünüyorum. Bu dönemde satmak mantıklı mı?
Cevapla