Arabalar Arabanıza hasta olan kızlar/erkekler var mı, olsaydı ne yapardınız? FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Arabanıza hasta olan kızlar/erkekler var mı olsaydı ne yapardınız 🤔😄#Arabalar Arabanıza hasta olan kızlar/erkekler var mı, olsaydı ne yapardınız? Cevapla Erkek Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Hem kendi arabamın hem de babamın arabasına hasta olan hemcinsim bir arkadaşım var. Kızlardan tek hasta olan yok. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Doktora git derdim. 1 1 Yorumla FiqHShott +1 yıl Of bu laf çok iyiydi 😄
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 604 cevap paylaştı. Görsele hasta oldum ben araba da iyi ben bu kizla arabayi alabilir miyim şekerlik tatlılık bu yaaa 🔥🔥🔥 1 0 Yorumla
Ayzıiıttt Takip Et Master Yaş: 108 , eic 32% +1 yıl Arabamı onların üstüne yapmıyorum neyine hasta olacaklar 1 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Arabam yok. Annemin ve babamın arabalarına hasta olanı görmedim. 1 0 Yorumla
u lotus-patra Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Arabam yok ama bana hasta olan var o olur mu 😀 1 3 Yorumla FiqHShott +1 yıl Olur olur 😄 Yorumla FiqHShott +1 yıl Bayramın mübarek olsun abla bu arada 😊😊 Yorumla u lotus-patra +1 yıl Teşekkürler canım senin bayramın da mübarek olsun.🙂 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Arabalar konusunda 1,8b cevap paylaştı. Allahın i20’si ya. Hasta olan ağır vizyonsuzdur 😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hem kendi arabamın hem de babamın arabasına hasta olan hemcinsim bir arkadaşım var. Kızlardan tek hasta olan yok.
Doktora git derdim.
Of bu laf çok iyiydi 😄
Görsele hasta oldum ben araba da iyi ben bu kizla arabayi alabilir miyim şekerlik tatlılık bu yaaa 🔥🔥🔥
Arabamı onların üstüne yapmıyorum neyine hasta olacaklar
Arabam yok. Annemin ve babamın arabalarına hasta olanı görmedim.
Arabam yok ama bana hasta olan var o olur mu 😀
Olur olur 😄
Bayramın mübarek olsun abla bu arada 😊😊
Teşekkürler canım senin bayramın da mübarek olsun.🙂
Allahın i20’si ya. Hasta olan ağır vizyonsuzdur 😂
Arabam da yok hasta olan da 😂
Demir tapanlarla işim olmaz
Kız çok güzel 😍