Türkiye'de kurallara uyulmadığı için araba sürmekten aşırı korkuyorum, haklı mıyım?

Evet, ehliyet alasım bile yok. 18 yaşındayım araba sürmekten çok korkuyorum. Özellikle türkiye de zaten düzen denen bişey yok, kimse kurallara uymuyor. Birisi çarpsa etse ne olur acaba diye düşünüyorum. Akrabalar dalga geçiyor üzülüyorum. Insanlar cok kotu ya cidden
Türkiye'de kurallara uyulmadığı için araba sürmekten aşırı korkuyorum, haklı mıyım?
Cevapla