
Motorumu buna benzetmek istiyorum Seyhan 125t motorum var satmaya kıyamıyorum zaten satsam da alamam bunlardan. 2. dunya savaşındaki BMW r75 wehrmacht motorları ile aynı neredeyse tipi

Motorumu buna benzetmek istiyorum Seyhan 125t motorum var satmaya kıyamıyorum zaten satsam da alamam bunlardan. 2. dunya savaşındaki BMW r75 wehrmacht motorları ile aynı neredeyse tipi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Resmi olarak bir sorun olmuyor.
O zaman çok iyi. Arkadaş isletmen lazım demişti ama var mı öyle bisey
Hayır yok. Ben daha önce kullandım hiç bir sorun olmadı
Çok teşekkür ederim
Sepet satiliyor internetten baksana
Yok aga öyle değil benim sorunum resmi olarak basimi ağrıtır mi
Sorun olmaz, resmi olarak sikintisi yok. alabilirsin.
Hatta denk geldi mi bilmem ptt motosikleri de sepetli kullaniyor, hepsi sonradan takti.
Hemen al..
Seyhan 125 kanuni miydi kanka, memnun musun kaç yasinda km ne
Evet motor 39 binde her hafta zonguldaga gidip geldim 1 sene boyunca araba alana kadar 2012 model mukemmel bisey ama plastik aksami biraz dandik yan kapakları falan başka sorunu yok 1 2 ufak tefek buji konjektor sinyal kolu falan ucuz tefek 3 5 parça değişti okadsr
Yok PTT dekiler falan yük taşımak için de bendeki yukarıdaki gibi yolcu taşıyacak
Kankitom ptt yuk tasiyor ama dedimya onun yolcu tasiyablari da var işte. Onlardan al.
39 bin km surdun demek cin mali motosikleti helal olsun be, sen merdensin peki bakimlarini nerede yaptirdn
Yok 14 bindeyken 2. El aldım bakım ve tamirlerini kendimi yaptım 1 kez ustaya gitti o da debriyaj değiştirdik separator lokma lazım onun için e çok da pahalliydi o lokma ondan ustaya götürdüm okadar
Bartinliyim
Gitmediğim yol görmediğim yağmur çamur kar kalmadı 1 ay kadar da kuryelik yaptım o motorla alman panzeri gibi namussuz ama plastikler dandik yani
Bide o yan kapakları bulmak böyle ufak yerleşim yerlerinde başka biseyi yok
Sorun oluyor bize
Herkes soylerki cin mallari dandik.
Eh cogunu da scoterlerdr sokaklarda cin mallarini goruyoruz resmen bozulmak icin yaratmislar adamlar..
Valla seninki 39 bine sorunsuz gelmesini ben anlamadim kankitom.
Devir ekonomi devri, bu devirde boyle ulasim araci arasan bulunmaz. Bu işin fprmulu nedir, nasil dayandi neler yaptin bana da anlat kankam
Aga Bi kere motor yağı çok önemli daha 700 800 km de değişirim hep castrol koyarım motul yaramıyor bu motora. castrol un 15w40 ini koyarım hatta motorunda biraz aşınma görürsen dizel için olan 15w40 ı koyarsın daha az sarsıntılar gider ama performansı ufaktan etkileyebilir. Ha bende de sorun şu var sanziman bazen takılıyor 2 de o kadar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!