Araba park etmek, u dönüşü yapmak, garaja girmek niye bu kadar zor? Pratiğim olmadığı için mi zorlanıyorum?

Uzun yol şoförüyüm düz yolda çok iyiyim
Araba park etmek, u dönüşü yapmak, garaja girmek niye bu kadar zor? Pratiğim olmadığı için mi zorlanıyorum?
Cevapla