Şimdi arabanız yok mu 4 yıl olmuş vay be üzüldünüz mü satınca ben üzülmüştüm bundan önce Renault 19 Europa vardı bizde 2008 de satıldı o günden beri aklımda
Maalesef yok ve sanırım hiç olmayacak gibi. Üzüldüm, hem de çok. Ancak yeni sahibine hayırlı olmasını diledim hep. 2005 Laguna vardı. Çok temizdi. Hayırlısı olsun diyelim.
Neden hiç olmasın ki vay Laguna 2 demek Laguna 2 çok güzel otomobil dir Türkiye de değeri bilinmedi maalesef ama bunun avantaji uygun fiyat olarak dönüş yaptı Vectra C de değeri pek bilinmedi Vectra laguna ama çok konforlu otomobil ler örneğin Vectra C de en düşük donanım Comfort ama yılına göre çok dolu bi araç yağmur sensörü otomatik kararan dikiz hız sabitleyici yol ekranı standart Vectra C de arka havalandırma arka kol dayama
Mevcut ekonomik durumumdan ötürü olmayacağı kanaatindeyim. Ama elbette yarının sahibi Allah. Ne verir ne alır bir tek O bilir. Ben acizane kendimce olmaz diye düşünüyorum. Laguna 2 mi Vectra C' mi dersen tereddüt etmeden Laguna 2 derim. Benim otomobil görüşüm biraz değişik. Mesela şimdi param olsa Peugeot 406 veya Saab alırım. Bunu dile getirince insanlar dalga geçiyor diye sanıyorlar. Ama bilmiyorlar ki herkesin bir bildiği var.
Vectra C sorunlu araba değil aslında anlamayan ustaların eline düştüğünden ve düzgün bakmayan kullanıcılar yüzünden adı sorunluya çıktı bizde ki Vectra C Kasa da sadece yaşadığım sorun beyin arızası bunun dışında hiçbir arıza çıkarmadı Maşallah 144 bin km de şu an LPG hiç takılmadı Vectra da şöyle oldu aslında Vectra A kasa ve Vectra B kasa tutuldu ama C Kasa abileri kadar ilgi göremedi motora gelirsem bu Türkiye nin suçu yüksek vergilendirme sistemine firma ne yapsın yüksek hacimli motor seçenekleri de mevcut Vectra C nin o seçeneklere binenler hayran bırakır 1.6 zaten performans motoru değil opel bu motor da düşük vergi en az yakıt tüketimi hedefledi tabi turbo dizel yapabilir di ama yapmadı maalesef düşük hacim de örnek veriyorum Peugeot çok akıllı bi karar verdi 407 modelinde 1.6 motoru turbo dizel ile güçlendirdi
Aynen son cümlen de çok güzel söyledin Vectra serisi bitirilmesi başlı başına hata oldu zaten bitirmek yerine motor seçenekleri geliştirse o zaman tutulur du ki donanım konfor kalite zaten çok üst düzey di opel Vectra C modelin de b ve a kasa ya göre çok daha gelişmiş model olarak çıktı güvenlik de Vectra B düşük yıldız almıştı ama Vectra C Kasa da bu güvenlik sorunu düzeltildi