Ehliyetten iki kez kaldım, bu paniği önlemenin yolu yok mu?

Ya arkadaşlar 2. kez kaldım bugün. İlkinde aşırı panik halim vardı stop ettirdim bir kere, sinyali vitesi vs hep unuttum. Bugünse dün ğeceden melisa çayı içtim az rahatlattı, biraz daha sakindim ama yine panikledim. Yokuşu çıkamadım, tolerans gösterdiler, dönüşte 2 ile kalktım yine heyecanım verdiler. Hiç stop ettirmedim, sinyalde sıkıntım yoktu ama aşırı paniktim. Son anda parkı vs her şşeyi yaptım tam çıkarken kaldırıma çarptım. Ben bir daha nasıl baş edicem bu durumla ya aşırı üzgünüm. Yol paniğim yok sınav paniğim var kafayı yicem. 3. Ye ne yapmam lazım benim 😭

Ehliyetten iki kez kaldım, bu paniği önlemenin yolu yok mu?
Cevapla