Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Her arabayı kullanamadığım gibi TOGG'u İstanbul Park F1 pistinde kullanmak isterdim. Nedenini soracak olursanız; işitme engelliyim ve engelli ehliyetim nedeniyle, elektrikli araçlardaki KW sınırlaması hakkında herhangi bir bilgim yok. Bakanımızın eşliğinde F1 pistinde TOGG'la 2 tur atardım. Öyle şehir trafiğinde dolaşamam, polis çevirse ve engelli ehliyetim nedeniyle yasak yere araba kullanıyorum diye ceza yemek istemiyorum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNebati arabalar hakkında herhangi bir şey biliyorsa ne olayım. Bunların vatandaşa ne gözle baktıklarının ikrarı aslında bu. Aklınca ''Hadi lan fakir fukaralar, hayatınızda araba mı gördünüz'' diye bakıyor millete.
Kendileri ağa, paşa marabalarıyız biz de, o yüzden fazla ses etmeyelim kendilerine tapınalım istiyorlar
Araba da bir boka benzemiyor sedan olsa çok güzel olurmuş. Dünyanın en itici şeyi SUV kasa otomobildir.00 Yorumla
+1 yılSaçmalığın daniskasi olan bir üretim. Ve satış ücreti olan neredeyse 1 milyon TL lik araç icinmi bunu demiş?
Onun varlığına ben...
Yaptiklarina ben...
Yapqcaklarinada ben...
Grzk qhmk ve aptl bir sömürge sistemi ni bana hiç bir şekilde doğru ve güzel diye yediremezler. Bu ülkede çöpte ekmek arayanlar olduğu sürece. Başa kim gelirse gelsin benim gözümde zerre miskal adamlığı yoktur.00 Yorumla
+1 yılİlk okula bekçi yapmayacağım insanlara bakanlık veren üst akla şaşıyorum.
Konuşmaktan aciz bu adam. Tüm birikimi kurduğu cümlelerde gözlemlenebilir. Sözle peynir gemisi yürümez.
Tüm kabine bindikleri Mercedes marka makam araçlarını bırakıp Toğğ a binsin önce. Sonrasında binerim.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
- Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır istemem görende bugatti falan sanacak hayatında araç görmemiş çocuk gibi.
00 Yorumla - Arabalar konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenim olmayan arabaya neden bineyim ki gadası
00 Yorumla
+1 yılSiz TATA Marka otobili duymuşmuyudunuz? Ya da biliyormusunuz? Bu otomobil 1945 yılında, hindistanda üretilmiştir. Yıl 2023, Türkiye Cumhuriyeti Devleti kendi otomobilini ancak şu an üretebildi. Bunca yıldır biz neredeydik?
Gerçekten gurur verici bir şey ama bu kadar abartılması aşırı abartı. 1945 yılında hindistan arabasını üreten bir ülke olmuşsa, bizim halimiz gülünç. Fakirlik diz boyu olan ülke bile arabasını bizden önce üretmiş.
Yerli ve Milli duygularımız iyi ama çok geç gelişmiş. Amerika uzay'a gitti biz yeni yeni ayaklanıyoruz. Vallahi biz iyi ayakta kalıyoruz..10 YorumlaGerçekten ülke koca bir sirke dönüştü. Boyle bir üsluba sıradan bir vatandaş bile sahip değilken Türkiye Cumhuriyeti Ekonomi Bakanı (!) çok rahat bir şekilde üslupsuz üslupsuz açıklamalarda bulunabiliyor nede olsa babalarının çiftliği tabi. Gercekten bu şekilde tavırları görünce ben utanıyorum ya sen bakansın bakan azıcık ağırlığın olsun nebati. Hoş seçilmiş değilde atanmış bir insandan çok şey de beklememek lazım.
60 YorumlaTur atmak değil sahip olmak isterim. Sanki cebinden para verip araba yaptırdı adama bak ya. Bu milletin parasıyla yine bu millete laf söyleyip ahkam kesiyorlar. Bu millet uyusun daha…
101 Yorumla- +1 yıl
ama halaa utanmadan bunlarin arkasindan kosan. koyun suruleri var.
+1 yılŞahsım adına değil milletin adına konuşuyorum milletin cebinde togg olacak para yok cebinde adamın 1 milyon 200 bin TL'si olsa gider ev alır araba mı alır 😂🐓
Diyorsun vay efendim gelin togg alın falan ya arkadaş madem bir bakıyorsunuz adam akıllı yeseniz de yapsanıza
Meclisteki bütün arabaları verin geri kiralama şirketlerine togg alın. Bütün milletvekilleri belediye başkanları togg kullansın.
Biz ne diyoruz bunlar ne diyor20 Yorumla
+1 yılYa arkadaşlar hala neyin muhalefetini yapıyorsunuz gerçekten anlamıyorum bugün Mercedes bile Renault motoru otomobil üretirken, Pequeot 408 Lamborghini Urus'un tıpa tıp aynısı olmuşken hala ToGGa laf atıyorsunuz, gereksiz muhalefete lüzum yok emeği geçen herkese Türk milleti adına teşekkür ederim. Artık Türklerinde bir otomobili var bu hepimizin TOGGu 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
10 YorumlaArabalar konusunda 546 cevap paylaştı. Alman Hükümeti bu şekilde BMW, Porsche, Mercedes, Audi'nin reklamını yapıyor mu acaba? Ki bu markalar Dünya'nın en iyi araba markaları.
Ayrıca TOGG'un sahipleri Turkcell, BMC, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, Zorlu Holding ve Anadolu Efes. Bu şirketler hükümet kadar kendi araçlarının tanıtımını yapmadı.
16 Yorumla- +1 yıl
Almanlar bu arabaları 100 yıldır üretiyor. Bizim 100 yıllık hayalimizi gerçekleştirmişiz. Bırakın da reklamını yapsınlar. Neden bu kadar zorunuza gidiyor ki?
Üstelik TOGG sadece bir araba değil bir platformun parçası. Bir de bu açıdan bakın ki dünyanın ilki bu platform ve en iyisi şu anda...
- +1 yıl
Bu da zoruna gitmenin değişik bir şekli :) Bundan sonraki yerli araçlarda bu kadar reklam yapılmaz merak etme...
- +1 yıl
Cehalet ancak söz ile söyleyemeyeceği şeyi hakaret ederek söyleyebilen kişilere özgüdür. Ben Anadolu insanıyım ve bununla gurur duyuyorum. Çok şükür ki CAHİL değilim...
+1 yılÜlkeyide bu kafayla yönettikleri için bu haldeyiz ya zaten. Siyasetçi üstelik bakan ettiği lafa bak. Kahvede s. dik yarıştırıyor mübarek
70 Yorumla
+1 yılGörmemişin oğlu olmuş tutup çükünü koparmış misali oldu bunlarınki. Ay yeter sokacam toggunuza.
53 Yorumla- +1 yıl
Sakin ol abla gidecekler
- +1 yıl
Hadi inşallah
- +1 yıl
Hı🙂
+1 yılBazı habis yaratıklar sadece bedavacı ve devamlı olarak kötülemeye odaklı bir yaşam tarzını seçtiklerinden, bu onların doğası, şaşırtmazlar.
Togg' un sürüş keyfini elbette ki isterim yaşamak ve tecrübe etmek.10 YorumlaTurkiyede bakanlik iste bukadar basit. Yani oyle cok bise bilmene , zeki olmana , insanlari anlamana gerek yok. Booyle gulerek saga sola bak , agzina geleni soyle, cogu zaman salla yeterli. Yeterki parayi yatir bakansin
00 Yorumla
+1 yılBu adamı görmekten sıkıldım yapması gereken tek bir şey var ekonomiyi düzeltmek onun dışında her şeyi yapıyor.
20 Yorumla
+1 yılNe ekonomiyi düzeltebildi, ne de attığı yalanlar bitti.. Yazık yemin ederim ben ülkemin insanına çok üzülüyorum. Su adam ekonomi bakanı yani. Ne diyim ben artık
00 Yorumla
+1 yılSusun fakirler, bir milyonuz yok die ağlamayın söz dinleyin uzak görebilir ve bizim vaatlerimizi dinleye bilirsiniz demiş gözlerinden ışık saçarak bakan nebati
00 Yorumla
+1 yılNiye tur bir tek TOGG ile mi atılıyor... Örneğin başka bir model araba ile tur atılamıyor mu... Biz herşeyi çok abartıyoruz. İyi şeyi de kötü şeyi de... Milli bir şey üretmek iyi bir şey , ama çok abartmak kötü. Zaten ilkler hep böyledir. Fazla abartılır. Hele ki bizde...
00 Yorumla
+1 yılNe hale geldik, yorumsuz 🤣🤣🤣
https://www.youtube.com/embed/33tJU_wqsmU00 YorumlaSayın Bakanım belki farkında değilsiniz ama halk olarak açlıktan ağzımız kokuyor bakın 🌬️ değil togg mogg taksiye binsek kendimizi şanslı hissediyoruz. Ne saçmalıyorsunuz siz
00 YorumlaBu adamın ilginç bir açıklaması gün geçmiyor ki olmasın. Ekonominin başında şaka gibi bir adam var cidden.
10 Yorumla
+1 yılKöydeki öküzü tercih ederim.
Her şeyi geçtim Togg ne biçim isim be. Yok muydu şöyle bize has bir isim.10 YorumlaDoğru söylemiş bence
İlk defa bir konu da, Sayın Nebati'ye hak verdim.
Şaka gibi benim için 😃20 Yorumla
+1 yılYok, tek kazada kutu kola gibi yamulan ve nebatinin övdüğü bir arabayı kullanmak istemem ben
22 Yorumla- +1 yıl
AA kimler var
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende isterim tabii yalan yok. Ama bu siyasetçilerin çıkışları çok yersiz gerçekten yaa. Maalesef çoğu da böyle he. Sidik yaroştırıyırlar sanki milletle. Ulan sen bakansın mahalledeki teyze misin yaa 🤦🏼♂️
00 Yorumla
+1 yılBu herif bu ülkede bu zeka ile bakansa, biz ülke diye dünyanın en büyük tımarhanesinde yaşıyormuşuz haberimiz yok
00 Yorumla
+1 yılMillet açlıkla mücadele ediyorken bunlar togg larda cirit atıp bir de turlayalım demiş. Yazıklar olsun..
00 YorumlaArabalar konusunda 420 cevap paylaştı. Ben anlamıyorum. Hükümetin aracı mı sanki bu. İsteyen alır isteyen almaz. Nedir bu Togg kavgası
00 Yorumla
+1 yılYoo asla binmem hatta dokunmam bile ama bu yaptıkları görgüsüzlük. Birde ağızlarından din lafı düşmez.
00 Yorumla
+1 yılTogg u da seni de seni besleyen hükümeti de sevmiyorm. 100 fabrika satıp göstermelik 1 fabrika açan vatan hainleri.
00 YorumlaHalkı aşağılayan bir yönetim, seviye her geçen gün düşüyor. Kendisi TOGG yerine ekonomiyle ilgilenmeli, enflasyonun altında eziliyor halk.
00 Yorumla
+1 yılİtalyan menşeli Togg bakanlara makam arabası olarak veriliyor hak ediyolarmı sizce ekonomi den anlanayan ekonomi bakanı!!
00 YorumlaBu adamlar kendilerini ne sanio acaba. Özgüven e bak
10 Yorumla
+1 yılŞu adamdan iyice nefret etmeye başladım tipsiz herif
10 Yorumlaİsterim, bakanlara deneteceklerine halka deneselerdi. Bıktık bu bakan bozuntularından
10 Yorumla
+1 yıl2 aylık arabayı Tesla gibi pazarlıyorlar hahahaha.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkeşke çocuk ruhlu olup, harbo reklamındaki gibi şeyler sölemeseler. Gözümden düşecekleri yer kalmadı artık
146 Yorumla- +1 yıl
Gözünden düşmeyi bile hak etmeyecek seviyede bunlar. Sahi seviyeleri bile yok.
Cevap sahibi+1 yılaha ayakkabıcı da sevmiş yorumumu
- +1 yıl
Ayakkabıcı derken
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü sen dün bi ayakkabı aldım demiyor muydun
- +1 yıl
Dün değil epey oldu o soruyu soralı
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü git len yorumumudan
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü had bakiim sevyesiz
- +1 yıl
Muhatap diye yazılır. Bana kenar mahalle dilberi diyene bak Türkçesi kıt
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü hadi defol
- +1 yıl
Konum atarım sıkıntı yok. Senin gibi gecekonduda yaşamıyorum.
- +1 yıl
Ezik
Cevap sahibi+1 yılne haysiyetsiz insansın sen ya
- +1 yıl
Pis fakir. Varoş.
Cevap sahibi+1 yılgördük bi ayakkabı almış herkese gösterip duruyor görmemiş
Cevap sahibi+1 yılkonum atacakmış, seninle muhattap olmam ben sığ
- +1 yıl
Sen o ayakkabıyı alamazsın bile. Tam 4 aylık asgari ücret ediyor. Ayrıca bir tane değil dhaa önce christian dior timsah derisi çanta Gucci marmont çanta ve Prada dan da yine epey pahalı çanta almıştım.
Cevap sahibi+1 yılhayatta bir prensibim var, o da müsveddelerle vakit harcamam
- +1 yıl
Kıskanç köylü. Sen anlamazsın bile sadece sorduk. En azından alıyorum sen hiç görmemişsin bile
- +1 yıl
Hadi hadi kıskanç
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü ne görmicem salo, hayatım yurtdışında geçti benim
Cevap sahibi+1 yılhaysyet yok mu sende, defol diyorum hala konuşuyorsun
Cevap sahibi+1 yılbayram çoccu gibi almş bakın ayakkabım var diyor , ne komik insanlar var ya
Cevap sahibi+1 yılhadi naşşşş
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü işte ailesine terbiye olmadığı için ailesinden terbiye alamamış bir kenar mahalle dilber
Cevap sahibi+1 yılhah defolmuş en sonunda
- +1 yıl
Sadece sordum yani. Ne var bunda bir de hakaret ediyorsun. Yorum yaptığıma pişman ettin gerçekten. Seni tanımıyorum biöe
- +1 yıl
Yiyorsa takip at kimmişsem göreyim. Erkeksen tabi
- +1 yıl
Ezik senin paran mı var cebinde. Köle
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü ne olacak takip edip görünce hırt beni tehdit mi ediyorsun sen
- +1 yıl
Korkak
Cevap sahibi+1 yılal epsini ss al:)))
Cevap sahibi+1 yılsonra yorumumdan defol git
- +1 yıl
Niye ayakkabı paylaştım diye hakaret ediliyorum 😃?
Niye ayakkabı paylaştım diye hakaret ediliyorum 😃? ↗
Cevap sahibi+1 yılözür dile önce o küfürler iin o zaman takip ederim
- +1 yıl
Paylaşıldınnnn naşşş kime bulaştığına dikkat et
- +1 yıl
Sen kimsin senden özür dilicem. dangalak
Cevap sahibi+1 yılherkesin içinde ben adice küfürler ettiğim için özür dilerim diyeceksin o zaman affedebilirim kesinlik yok
- +1 yıl
Nah dilerim sen kendini ne zannediyorsun. Varoş dandik
- +1 yıl
Korkak ne oldu
Cevap sahibi+1 yılgörücez şimdi olayı admine bildirdim
- +1 yıl
Soru sorma platformunda istediğimi sorarım. Üzgünüm sen fakirsin ve rahatsız oluyorsan bu beni bağlamaz
Cevap sahibi+1 yılcezaların yolda
- +1 yıl
Admin değil onlar mod ruh hastası. Kullanıcı adı gözükmediği için üyeleri hedef alan paylaşım olarak gözükmez. A cahil
- +1 yıl
Kenar mahalle insanı. Kendini de şikayet et hoşt
Cevap sahibi+1 yıl@Kamboçyagülü görürsün:))))))))))))))))))))
Cevap sahibi+1 yılherneyse defol git
+1 yılnebati !
senin gibi ömrümüzde ilk defa araba görmüş ya da binmiş değiliz.
o yüzden sen mümkünse gözlerindeki parıltı ile kal öteki türlü acayip saçmalıyorsun aslanım :D00 Yorumla
+1 yılTürkiyenin de bir arabası oldu diye sevinmek varken bu kardeşim neden
01 Yorumla- +1 yıl
Küfürlerimi sansürleme.. sitesi
+1 yılBu adam hiç konuşmasa ekonomi düzelir aslında...
00 Yorumla
m +1 yılHep aynı şeyi söylüyorum. Yazmak istediklerimi yazmıyorum. Silivri soğuktur
00 Yorumla
+1 yıldenemek değil alım gücü olup alıp binmek isterim zengine yapılan iş hizmet değildir.
00 YorumlaBakanım da bi gaarip yahu epistemolojik olarak sosyolojik şeyler konuşuyor
00 Yorumla
+1 yılOnu bunu bilmem de koşarak gideceksiniz seçimden sonra
00 Yorumla
+1 yılDedi atanmış boş bakan. Kafamıza çay atmak daha güzel değil miydi diye sormak gerek.
00 Yorumla
+1 yılTogg u deneyimlemek için güzel yöntem valla. Eee zaten kendiside Mersin'de tam fırsat yani
00 YorumlaYani zorla nefret ettirecekler milleti şunun tipine bak adam diye koydular söz hakkı verdiler şuna
00 YorumlaToggu sevmeyen var mı şu an. Yazık yazıl vatan ve milletinin gözde bir ürünü bu olmamalı
00 YorumlaDenemek isterim yaa tabiki de altımdaki vosvostan daha rahattır 😅
00 Yorumla
+1 yılTogg sevmeyenler togg'un fiyatını sevmiyor. Bakan keşke bunu idrak edebilse.
00 Yorumla
+1 yılDokunmam bile birşeyler olur ihale bana kalır
00 Yorumla
+1 yılbkz ; Zengin olunca yapılacak şımarıklıklar.
cut.00 Yorumlafetullqhla beraber gezsin o herkes fetöcü bu değil.
00 Yorumlao neye bindiğini bilmiyor nerde ml var kurumlarda
00 Yorumla
+1 yılBu bisiklet mi bir tur atacak insanlar alım gücünü düşürdüğünüz için insanlar alamıyor
00 YorumlaAraba merakım olmadığı için TOGG merakım da yok. Başkası turlasın, ben almayayım o yüzden.
00 YorumlaAsrin icadi gibi dusunenler bence fazla abartiyor. İlk elektrikli araba Togg degil
00 Yorumla
u +1 yılBakanalardan ve vekıllerden bize sıra gelemz
00 Yorumla
+1 yılYurtdışında ürettirip üstüne vergiyi koyup burada satıyorlar güzel taktik bunu da gördük
00 Yorumla
+1 yılBen isterdim karalama kla ilerlenmez abicim yapiyor adamlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendi emeğimle aldığım motorum bana yeter. Siyasal islamcıların İnsan kanıyla yaptığı arabalar hoşuma gitmiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu insan komedyen olmasın yahu? Paralel evrende kesin komedyen!
20 Yorumla- Devamını Gör (103)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 