
Arkadaşlar, sevdiceğimin lüks araba tutkusu nedeniyle kısmen hayalimdeki klasiklere elveda demeye hazırlanacağım. İlerideki arabamın marka modeli biraz değişik olacak. BMW 520 E60 modeline ilgim yavaş yavaş artıyor.
Her neyse soruma dönelim. Örnek veriyorum; önden kazalı 2 litreden büyük motorlu BMW 520, 530 vs. E60 arabasını alırsam, onun motorunu söküp, firmanın veya başka markanın düşük hacimli motoru taktırır mıyım? Taktırırsam ne gibi avantajları veya dezavantajları olur? Bir de bu motora yüksek beygir üreten güçlü yazılım taktırmak da var. Çılgın gibi gelse de fikrim nasıl?
Dipnot: işitme engelliyim ve engelli ehliyetim nedeniyle 1950 cc'den büyük motorlu araç kullanmam yasak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer