Yüksek hacimli motora sahip bir araca düşük hacimli motor taktırılır mı?

Yüksek hacimli motora sahip bir araca düşük hacimli motor taktırılır mı?

Arkadaşlar, sevdiceğimin lüks araba tutkusu nedeniyle kısmen hayalimdeki klasiklere elveda demeye hazırlanacağım. İlerideki arabamın marka modeli biraz değişik olacak. BMW 520 E60 modeline ilgim yavaş yavaş artıyor.

Her neyse soruma dönelim. Örnek veriyorum; önden kazalı 2 litreden büyük motorlu BMW 520, 530 vs. E60 arabasını alırsam, onun motorunu söküp, firmanın veya başka markanın düşük hacimli motoru taktırır mıyım? Taktırırsam ne gibi avantajları veya dezavantajları olur? Bir de bu motora yüksek beygir üreten güçlü yazılım taktırmak da var. Çılgın gibi gelse de fikrim nasıl?

Dipnot: işitme engelliyim ve engelli ehliyetim nedeniyle 1950 cc'den büyük motorlu araç kullanmam yasak.

Yüksek hacimli motora sahip bir araca düşük hacimli motor taktırılır mı?
Cevapla