Ben mi doğru yapıyorum babam mı?

Araba kullanırken ben vitesi boşa alıp el frenini çekip öyle P ye alıyorum. Babam direkt p ye alıp freni çekiyor doğrusu böyle diyor. 🤦🏼‍♀️ Sizce hangisi doğru?

Ben mi doğru yapıyorum babam mı?
Cevapla