Flörtüm ilk buluşmaya doblo ile geldi, siz olsanız nasıl hissedersiniz?

Ya of biriyle konuşuyorduk buluşalım dedik arabam var ben seni alırım dedi.

Ne bileyim ben doblosu olduğunu. Yani arabasız olsa daha iyiydi😶 doblo demek enişte demek.

Doblo+mangal+piknik=enişte

Ben mi abartıyorum acaba.

Flörtüm ilk buluşmaya doblo ile geldi, siz olsanız nasıl hissedersiniz?
Cevapla