Ya of biriyle konuşuyorduk buluşalım dedik arabam var ben seni alırım dedi.
Ne bileyim ben doblosu olduğunu. Yani arabasız olsa daha iyiydi😶 doblo demek enişte demek.
Doblo+mangal+piknik=enişte
Ben mi abartıyorum acaba.
Ya of biriyle konuşuyorduk buluşalım dedik arabam var ben seni alırım dedi.
Ne bileyim ben doblosu olduğunu. Yani arabasız olsa daha iyiydi😶 doblo demek enişte demek.
Doblo+mangal+piknik=enişte
Ben mi abartıyorum acaba.
abartıyorsun maalesef ki, sonuç olarak alt tarafı araba herkesin lüks arabası yok ve olsa dahi benzinine yetişmek güç, benim de sevgilimin var ama bir kez bindiğimi hatırlamıyorum yani, takılma bu tarz şeylere, yol paran her zaman cebinde olsun, gezmek istediğinde sen teklif et, toplu taşıma ile istediğin yere gitmekte özgürsün.
Senin gibi bi kızı seçmesi çok büyük hata 😂 düşünsene şu tipte gösterişe önem veren bi kızdan ne beklenirki 😂 bre canım kız mesele önce kelimeleri hayatı sorumlulukları duruşu git bunlara bak bence
Cevap
56Cevap
Bence redded direk doblo ile gelinir mi hiç.. yani o kadar zengin arabası varken mesela ferri ya da bugatti bence doblo ile gelinmez hem doble nedir ki araç mı yani kötü bir araç tabi ki de bu yüzden bence ikinci buluşma olmasın
Yani sırf doblo içinse kusura bakma ama slksın. Porsche mi bekliyordun? Madem öyle zenginlerle takıl. Hem arabasından sana ne? Gerekli yere götürüyor mu, evet ee başka. Seni düşünüp arabayla almış işte. Ayrıca doblolar güzel bence arkası çok geniş her şey yapılır. Asla kimseyi veya bir şeyi küçümseme. Küçümsenecek hale düşersin
Aslında o abisinin iş arabası. Yani bana zahmet olmasın, sabah sabah yol yürümeyeyim diye beni almak istedi. Bi yandan onun merhametli, tatlı biri olduğunu düşünüyorum:( onu hak etmiyorum sanırım :(((
Bak işte doğru olan düşünce bu, kusura bakma sert çıkıştım ama yani hak etmiştin
Hiç önemli değil aşkım
İyi gecelerr ( ˘ ³˘)♡
Ulan siz kadınlara ne yapsak yaranamayız be adam en azından elindeki mevcut arabayla seni alıp gideceğin yere bırakmış sense doblo yok enişte tarzıymış yok bilmem neymiş diye bir de burada şikayetçi oluyorsun :)
Çok güldüm yazdığınıza 😂😂😂
Adam sana değer vermiş, buluşmaya gelmiş. Bence böyle şeylere değilde, ikinizin arasında olan sinerjiye odaklan. Tabi adamı beğenmiyorsan her türlü kulp bulursun o ayrı... Ama her türlü içime sinmeşse ben arabayı kafama takmam aksine buluştuğum, doğru dürüst birnilişkinin içinde olduğum için mutlu olurum
Mangala bayılırım 😂 daha ne istiyorsun? Kokusu buraya geldi.. Düşünsene iş çıkışına geliyor. Arka koltukta poşetler (içleri et vs dolu) bagajda mangal😂
Bir kadın daha ne ister ki?😻
Dalga geçmiyorum aynen xdzdzs
Okurken bile mutlu oldum.
Doblo hangisi oluyor bilmiyorum ama belki elindeki tek araba o olduğu için onunla gelmiştir. Seni yürütmek istememiş ve elindeki imkan ile centilmenlik yapmış. Seviyorsan bence sorun etme 😋
Çok duydum da tam bilmiyorum. Ucu mukavva ile yapılmış maket arabalara benzeyenler mi oluyordu? 😂

böyle gelmeliydi bence puan kırdım gelişinden 😀
Sen eşekle gelmesini mi bekliyordun? O kadar kolaysa sende bir doblo alsana. Ve o fiyata bir araba
yani arabası neyse onunla gelir adam doblo alabilmiş bunda ne var, mangal falan iyi ayrıca 😂
Adam düşünmüş almak istemiş madem sevmiyon ayağın var yürü git
Ne olacak doblosu varsa bundan ne gibi sorun olabilir
Ne fark eder ki 🤷🏻♀️ geldi ya sen ona bak
Doblo demek enişte demek ise ailenin eniştesi oluyor işte
Bacım arabayla çıkmıyorsun adamla çıkacaksın. Yüzüne bi su çarp kendine gel
Ahahhahhahahha kız hayaller hayatlar gibi olmuş🤦🏻♀️🤣🤣🤣🤣
Ulen doblo gayet işlevsel bir araç nesi var doblonun 😂
Bizde 320 BMW var kız arkadaşım diyor ki niye gösterişli arabaya biniyorsun. Niye ses sistemi taktırıyorsun Aklından ne geciyor diyor, adam doblo ile gelmiş, sen enişte arabası diyorsun , Şahin ile gelse kıro diceksiniz, ne yapalım Allah için arabaya mı binmeyelim
Adam enişte olacak aday işte. Kim olsa göğsü kabarır 🤓
Patladım 😂😂😂😂
Doblo adamdır doblosu olan adam adamın dibidir djjsjdjdjkek
Ahagaghagahagha
knk valla hiç gülesim yoktu gece gece fjuvntgtrhıotjatiğh
Ben bunu yaşadım kanka
Fakirlik değil şahin bile daha iyi
Mehmet Doğru düşünüyorsun ama o da rahat olsun diye gelmişti ıssız bir yere çekip Doblo'nun arkasında rahat rahat otururdunuz
Siz ciddi misiniz ya? Yok arabası olmayanla flört edermisinizden tut araba modeline kdr inceliyorsunuzda. Sorması ayıptır sen ne vadetiyorsun peki?
Doblo hoş araba yani de herşeyi nasılda katagorize ediyor millet cidden hayret ediyorum...
Sacmalamayi bu kadar nasıl beceriyorsunuz cidden merak ediyorum.
Oh arkası geniş bu arabada seks yapılır diye hissederim
Oğlum işte seni rahat ettirmek için yani rahat rahat yayılırsınız uzanırsınız falan filan yani:))
Tek doblo olsa eyvallahta Doblo+mangal+piknik=enişte diyorsun, engelle bence.
Ham buldunda kıllısınımı arıyon hadi traktörle gelseydi ne olacaktı
Doblo ile gelince ilk başta insan şaşırıyor yasadim
😂😂😂😂
Kendimi evli çiftler gibi hissettim şu 40 yaşında olanlar varya puhahahahshsldjnx
Neden
Doblo demek direk aile demek evlen gitsin işte.
Ahajahah öyle mi dersin. Hem enişte arabası. Baldızının eniştesi olur😂😂😂
Doblo ile başka araçta alabilir. egerki. dobloyu özellikle tercih etmiş ise ya geniş bir aileye sahip ki buda güzel.
Yahut işlerinden dolayı o arabayı tercih etmiştir.
İşlerinden dolayı arabayı tercih etmişse demekki adam işini zevklerinden üstün görüyor. buda iyi bı gelir iyi bı koca anlamına gelir bence hiç düşünme tatlım yapistir geç.
sen çıldırmışsın gerçekten de
Neden
doblosu olsa ne oluyor?
doblo göbeği + beyaz atlet var mıydı
Göbek varda atlet yok kış günü
Ne olsun istiyorsun senin var mı araban
Yok
Ferrari ile mi gelseydi 😄
Bana ferrari alsana berkcağn 😭😂
Adam hayata tamamen "ticari " bakiyor gibi
İş arabası zaten. Ben yürümeyeyim, zahmet olmasın diye geldi
Ya boş ver insanlari disaridan bu sekilde yargilama
Hahahahaha son cumleye patladim😂
Bende patladım ama onu arabanın yanında bana el sallarken gördüğümde
Birine benzettiniz galiba 😂
Kimi
Espri yaptim yani😐
Aslında iyi biri. O araba onların iş arabası ve sabah sabah yol yürümeyeyim, yorulmayayım diye evin oralara geldi. Nereye istersen oraya gideriz dedi. Ben mi onu hak etmiyorum acaba :(
Bilemem KScan..
E sonucta iyi niyetle yaklasilmis..
Sana doblo bile fazla sana faça Şahin bulmak lazım ilk buluşmada barajda olacak cinsden siz kızlardan tiksiniyoruz be
ne kadar basit insanlarsınız, size doblo bile fazla
Üzdün
sen de doblo var mı
Yok
e senin durumun daha kötüyken adamla nye dalgageçyorsun
Doblo ile gelmesinde bir sakınca yok bence ne alaka arabanın modeli
Tam bir enişte. Şaka bir yana da arabası doblodur. Yani bunda farklı anlaşılacak bir şey yok
Neden rus kızlarını tercih ediyorsun dediklerinde bu soruyu gösterip bu yüzden diyecem.
Tamam işte adam doğru araba ile gelmiş.
😂😂😂
Mantığını s... sana kağnı yakışır
Ahhagsggshh
Camlar filmli. Perde varsa onemli degil rahat edersin
Önce bir dururum. Sorgulamaya başlarım. Bu çocuk beni hangi gözle görüyor diye. Baktım çocuğun tipi de kurtarmıyor ufaktan kaçarım.
abartıyosun aracı olduguna dua et karda kısta yazın sıcakta dolmus taksı ya da mınbuslerdemı dolascaktınız bas basa kaalcagınız ortamda olur aracta
beğenmediğin doblo 300-500k olmuş.
Doblodan iyi araba mı var kızım
Ne güzel ferah ferah gezin işte 😂😂
Ne olmuş la ayağını yerden kesiyo işte
Bir daha görüşme doblo nedir ya
Çocuk kötü niyetli değil aslında ya :( keskw metroyla gelseydi daha iyiydi
Ne ile gelmesini bekliyordun Ferrari, uçak, UFO🙄🤔
Buldunda arabayı mı beğenmiyosun , tebrik ederim
Demekki BMW vs olsa hoooop yatakkk.:))
Hayır
Ya illki öyle olmaz elbette, ama sonuçta bir araba varhayat zor, arabalar uçmuş şahin bile 100 bin lira olmuş. iuimser duyguları kırma
Ki bir şansınız olsun
Senin araban daha mı iyi anlamadım
Araabm yok
Madem araban yok neyin kafasını yaşıyon len fakır araba bulmuş modellisini arıyor peh peh peh
Ahahahhah😂😂😂😂😂
Kiz doblo genistir rahat takilirsiniz 😄
Fbyiz demedim flörtüm dedim.
Kanka dobloyla geldi diye şey etme 2 ay sonra çok farklı bir arabayla görebilirsin.. Erkek bu yani her an her şey olabilir
Ne ile almasını isterdin E kasa falan mı
Şahin bile olur
Metrobüs ile gelmesinden iyidir yahu..
O daha iyi bir seçenekti
Ya Torosla gelseydi (bkz:polyanacılık)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?