Arabalar Otobüs ile mi yolculuk yapmayı daha çok seversiniz kendi aracınız ile mi? SilverKiller Takip Et Xper 5 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Otobüs ile mi yolculuk yapmayı daha çok seversiniz kendi aracınız ile mi? Otobüs ile mi yolculuk yapmayı daha çok seversiniz kendi aracınız ile mi? Cevapla Sevgi Soruları Otobüs Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Kendi arabamla yolculuk yapmayı seviyorum. Otobüslere güvenemiyorum. 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Arabalar konusunda 510 cevap paylaştı. kendi aracımı tercih ediyorum, sevmiyorum kalabalık taşımacılığı, mecbur değilsem uçağı bile tercih etmiyorum 1 0 Yorumla
yunhee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kendi aracım ile, otobüs yolculuğu çok yorucu oluyor. Kendi araban olunca istediğin yerde durup dinlenme şansın var, oturduğun yer bile daha rahat. 1 0 Yorumla
Neonsari1 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Kendi arabamla ama arkadaşlarımla gidiyorsam vitoyla 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kendi aracım ile 1 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 51% +1 yıl Arabalar konusunda 323 cevap paylaştı. kendi aracımla 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kendi arabamla yolculuk yapmayı seviyorum. Otobüslere güvenemiyorum.
kendi aracımı tercih ediyorum, sevmiyorum kalabalık taşımacılığı, mecbur değilsem uçağı bile tercih etmiyorum
Kendi aracım ile, otobüs yolculuğu çok yorucu oluyor. Kendi araban olunca istediğin yerde durup dinlenme şansın var, oturduğun yer bile daha rahat.
Kendi arabamla ama arkadaşlarımla gidiyorsam vitoyla
Kendi aracım ile
Kendi aracımla.
Otobüs ya bence
Kendi aracımla
otobüs daha rahat oluyor izleye izleye gitmek
Kendi aracımla
kendi aracımla