
Dürüst olun lütfen :) Yol verir misiniz? yoksa önemsemeyip, gaza mı basarsınız?

Dürüst olun lütfen :) Yol verir misiniz? yoksa önemsemeyip, gaza mı basarsınız?
Arkamdaki araçlarin hızına bağlı.. birinde yayalara durayım dedim arkamdaki araç geldi çarptı bana.. önemli değil deyip devam ettim.. devam etmez olaydım.. sonrasi sevgilimle kavga ettik bu yüzden :) yok efendim niye durmadın yok efendim arkadan çarpan haksizmis bilmem ne..
Evet doğru söylemiş. Keşke dursaydın. Neyse bir daha yapmazsın öyle 😃 yani durursun ve çarpan arabaya faturayı kesersin.
Benim adam sanayide uğraştı azıcık :) faturayı ona kesmiş oldum :)
Bence yol vermesinler. Çünkü öndeki araba durup yol verirken arkasındakilerin zerre umurunda olmuyor bu durum. sollayıp, sağlayıp duruyorlar bu sefer araba bana çarpacak diye ödüm kopuyor. Sollamasalar bile o kadar hızlı geliyorlar ki duran arabaya çarparlar
Daima yol veririm ve asla buna taviz vermem hele şu yükleri çocukları olanlar filan aşırı hassasım
👏🏻
teşekkür ederim ama şunu hepimiz iyi bilmeliyiz ki herkes rer yayadır ve taşıt sadece emanet olarak doğru şekilde kullanılması için sunulmuş bir imkandır yolda kalan zorda olan karşıdan karşıya geçmesi gereken yani karşımızda kim varsa önemsemeli öncelik tanınmalıdır
Katılıyorum 👍🏻
Teşekkür ederim E. İ. G. için 👏👏👏
Rica ederim👍🏻
veriyorum bekleyen varsa çünkü bende yaya geçidin de geçiyorum
Cevap
27Cevap
Çoğunlukla yol veriyorum.
Genellikle vermeye çalışıyorum.
Yayalara yol vermek gerekir ama bazıları o kadar serseri ki oyalana oyalana ağır ağır geçiyor zorla insanın sabrini zorluyorlar şimdi basıp gecsen suçlu duruma girecen ah serseriligi bırakıp hızlıca geçsesler sorun yok gençleri diyorum tabi yaşlılar yavaş geçmesi normal onların koşacak hali yok ama genç hızlıca geçer
Yol verirsem kazaya yol acarim. Bu yuzden durmam. Bi ara denendi bu bissuru kaza olumca biraktilar pesini. Arkadan gelen yuzde 50 ihtimalle vuruyor durana🙂 bide durunca yaya yola cikiyor ama yanimdaki seritte adam basiyor durmuyor bu sefer de yayanin cani tehlikeye giriyor. İyisi mi adam kendi yolu bos gorup gecsin valla ksenin gunahina giremem.
Ben akülü sandalye kullanıyorum ve karşımdaki insanlara saygı duyarak yol verdiğim oluyor ve iyilik kazanıyor 😊
Evet ♥️
genellikle elinde telefon olan insanlara yol vermiyorum ama yaşlı hamile veya çocuklu insanlara çapraza girip yolu kapatıyorum ki rahat gecsinler
Hızla alakalı bir durum bu. Yavaşlarım durulcak gibiyse evet yol veririm. Ama benim ani duruşum kazaya yol açacaksa yaya biraz daha beklesin bizahmet..
Kesinlikle yol veriyorum. Özellikle bugün yağmurlu havalar olduğu zaman direkt duruyorum
Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki yayalar , yaya yolunda arabalara yol veriyor
Vermeyen çok var bir yaya olarak görüyorum araba sürenleri.
Genellikle vermeye çalışıyorum.
Ehliyetim yok daha ama gtada vermiyordum 😭
Ben de gta da ışıklarda duruyordum ilk zamanlar 🤣
Ne kadar naziksiniz hanımefendi 👀 ben de denedim onu, max 3 saniye durabildim ✌🏻😎✌🏻
😄😄
Yaya olarak yaya yolunda araçlara yol veriyorum.
Hiç ihmal etmem
Arkam müsaitse yol veriyorum
Hızlıysam acelem varsa durmam. Yavaşken veriyorum
her zaman veririm
yol veriyorum acelem olmadığı sürece
Veririmmm dikkat ederim bu konuyaas
Gaza basarım koştururum
Ben yaya olmasa bile bekliyorum geçer diye 😂
Evet, bu yüzden kaza bile yaptım.
Tabii ki. Hemen dörtlüleri yakıp yol veririm
Her zaman veririm
Tabiki veririm
Yayalar da kurallara uymalı bence
Yol veririm
Polis varsa veririm
Veririz
Veririm
evet
Evet veririm
Evett
Çarpıp geçiyorum
Verilmeli
Vermiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?