Arabanıza standardın dışında ek güvenlik önlemleri yaptırır mısınız?

Arabanıza standardın dışında ek güvenlik önlemleri yaptırır mısınız?

Geri görüş kamerası taktırırsam, seyir halinde arkayı göstersin de, yolda daha güvende gideyim derim. Arkama dip sıfır yanaşanlar panik yapmama sebebiyet veriyor ve yol vermek için ceza yercesine daha fazla gaza basmak zorunda kalıyorum. Az sayıda fabrika çıkışlı seyir halindeyken arkayı gösteren kameralı araçlar var. Ufaktan onlara özendim; ama arabamın Double teybine uygulamanın maliyeti hakkında bilgim yok. Bir tek bu beni düşündürüyor. Haricinde düşünmüyorum.
Bu önemli. Ön ve arka ğark sensörü olmayan arabalar için sensör taktırmak faydalı. Bir de eski arabalarda özellikle ön tampon ileri doğru çıkarılıp bir yay mekanizması yapılırdı. Çarpışma anında arabanın daha az zarar görmesini sağlardı.
Cevap
3Cevap
gerek duymazdım
Çok gerek duymuyorum reis.
Akaryakıt 5 lira altına düşmedikçe indirimden bahsedilemez
Yaptırmam.
Gerçek duymam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar