Yağışlı ve soğuk havalarda sürüş güvenliğinize ne kadar önem veriyorsunuz?

Yağışlı ve soğuk havalarda sürüş güvenliğinize ne kadar önem veriyorsunuz?

Yağmur kaydırıcı ve buğu çözücüm yok; ama yağmuru iyi kaydıran eski havlum var. Yolda en çok buğulanma çile çektiriyor. Seyir halinde sürekli silmeye alışkınım. Geceleri yağmur yağınca karşıdan gelen araçların farları gözümü alıyor. Buna bir türlü çözüm bulamıyorum.
Çok şey denedim ama bir türlü tutmadı. Özellikle yolda giderken camların buğulanması ve yağmur yağdığında görüş alanımın kısıtlanması için ama nafile çaba oldu hepsi.
1. Deneme: FAKiR Buğu giderici işe yaradı. Özellikle cam ısıtıcıyı açmadım bugün. İç cama sıkmıştım. Hatta köşede bir yeri unutmuşum. Orası buğulandı, diğer taraflarda hiç buğu yoktu.
FAKİR Yağmur kaydırıcı Yapmur yağınca bakacağım:))
Bimden almıştım ne kadar ucuz diye bir de. Sprey şeklindeler😂
Cevap
6Cevap
Yağmur kaydırıcı kullanıyorum
Hayır klimada buğu çözme modunda çalıştırmam yetiyor
Yağmur kaydırıcı kullanıyorum, buğu gidericiye ise gerek duymadım hiç.
Hayır; kullanmıyorum..
camlara elma üzüm sirkesini sık sil
Kullanıyorum özellikle buğu için
Aracın kendisinde var zaten özellik kullanmiyorum
Sabun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?