Bu bildiğin soygun ya müfredat aynı yine trafik lambaları yine araç göstergeleri yine motor parçaları aynı trafik levhaları böyle bir şey olur mu 7060 lira nedir ya ben 2011'de 250 liraya kursa kayıt oldum söyleyeceklerim bu kadar gerisini siz düşünün.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu Ağustos ayında 1500 tlye ehliyet kursuna yazıldım 8 gün ders verdiler günde yarım saat hiç araba kullanmamış olan biriydim ve yarım saatte zar zor öğreniyordum ilk direksiyon da kaldım 700 tl 2. sınav için harç parasi istendi yatırdım 2. ye girmek için fakat kaldıktan sonra sadece 2 saat ders veriyorlarmış 1 ay geçti zaten 2. direksiyon sınavına girmek için 1 ayda sadece 2 saat ders gördüm zaten arabası olmayan pratik yapmayan biri bu halde nasil ehliyet alabilir hem fiyatlar artti hem benzin pahalı diyerek ders saatlerini azaltmislar sikayet ettim bisey yapmiyorlar hersey de kazık bir yere gelmeyelim diye cok uğraşıyorlar
2004 te aldım. Parasını hatırlamıyorum bile. Ne edeceksiniz Ehliyeti. Bu parayı bulamadınız araba almaklik misiniz? Yok. Ben Türkiye de yaşayıp usd kazandığında zamlar beni etkilemiyor. Siz seçimden sonra görün dolar ne olacak. 28 / 30 görecek.
2 gün önce kanada ya geldim. Polis arabaları bile camaro siz düşünün. 1 aylık maaşla araba alıyorsun. 2 aylık maaşla sıfır araba alıyorsun. burada kalsam mi bilemedim? Türkiye de durumum gayet iyi ama burada da bana mükemmel olanaklar varmış. Teklifler geldi kafamı karıştırdılar.
çok fazla. ben daha 2 sene önce ilk direksiyon sınavında kalmama rağmen her şeyiyle toplam 2.7k ödemiştim. şu an sadece kurs ücretleri aldı başını gidiyor. benzer durum özel güvenlik kurslarında da var. 2kya krusa yazılacaktım yakın zamanda 3400 lira yaptılar. harçlara zaten %122.9 zam gelecek yılbaşından sonra. ehliyt harcı 3260 lirayı bulacak. haliyle bi ehliyet almak en az 10 bini bulacak
2021 de aldım ehliyeti ve 3000 tl ye aldım. O zamandan bu yana bi anda 7 bin tl nedir ya? Gerçekten neyi arttırsak diye düşünüyorlar resmen arkadaş 4 bin yapın 5 bin yapın 7 bin nedir yarabbim 🤦♀️
Otomobil, trafik keşmekeşi, maganda kavgası, park tartışması, benzin masrafı, vergisi bilmemnesi hiç bana göre şeyler değil. Ne araba alırım ne de ehliyet... Allah herkesin gönlüne göre versin.
Anam sağ olsun, 9 sene önce beş kuruş para vermeden sürücü kursuna kayıt oldum. Sadece sağlık ve ehliyete para verdim. Onlar da toplam 450 lira anca tuttu
Adım adım hiper enflasyon gittiğimiz henüz tam halk olarak farkında değiliz lakin acı gerçek bu adım adım gidiyoruz indirimde ve almak istediğiniz bir eşya varsa alın tek tavsiyem budur
Dur bunlar daha bir şey değil, enflasyon kendi kendine olmuyor, şimdi milletr para dağıtıyorlar seçim yaklaşıyor sen birde eyt falan çıktığı zaman gör enflasyonu, haddinden fazla para basılıyor dolar da 25 30 ları görür 2023 te
Evet var niye sevinmiyim 7.500 vermek normal mi ehliyet kursuna ciddi ciddi bu birime araba alabiliyorlar. 18 yaşında hallettim ben her şeyi no problem.
Ben 2010 yılında aldım, tabii ki o zamanın döviz kuruna göre de bir fiyatı vardı... Motosiklet ehliyeti almak için müracaat ettim, dedim otomobil ehliyeti de alayım, o yüzden B-A2 aldım...
Bende 3500 yazıldım sınava girdim çalışmadan 80 aldım direksiyon dersine girdim biraz zorlandım sınavdada heyecandan kaldım şimdi 700 tl isterler ikinci sınav için kaldıkça yeni ücrete kadar gidecek
Yüksek lisans ta okusan hiçbir sınava çalışmadan kazanamazsin ablacım çalışmadan okul sınavından yüksek aldım çalışmadan üniversite sınavından yüksek puan aldım bende anlamadım siz mi çok zekisiniz yoksa bizim kafamız mı bişey almıyor çalışmadan kimse seksen alamaz
Eger üniversite sınavı olsaydı ya da başka sınavlar elbette çalışmadan olmaz ama ehliyet e sinav için geçmiş soruları çöz dediler ben çözemedim sadece akşam saatlerinde kursa gittim not aldım notu okumaya fırsatım bile olmadı o dönem çok yoğundum bir iki kere okudum notları sınava girdim hatta kalırım bike demiştim 80 almışım belli başlı konular var onara bakman yeterli herşeyi bilmene gerek yok sorular zor degildi
Seninki şans eseri olmuş ben valla ancak araba çok fazla haşır neşir olan motoru falan bilen çalışmadan da kazanır siz arabayla da aşina değilsiniz o yüzden şans eseri olmuş seksen almanız
Motor sorularını ful yaptım neresi şans yanlışlarım başka konulardan çıktı. Derste dinleyince sınavı almamak mümkün değil araba sürmeye asina değilim ama kaput olsun motor dersleri olsun hepsinde iyiyim her bilgim var heyecandan direksiyon sınavdan kaldım o ayri
@vakaivakvak hayır gercekten öyle. Oy verenlere gram üzülmüyorum. Ama insanların markette bırseyler alırken 10 kere düşünmesi ve istediklerini alamaması benı cidden üzüyor. Özellıkle gencler için üzgünüm..