umarım olur da millet rahat nefes alır. 86,97'e kadar düştü

umarım olur da millet rahat nefes alır. 86,97'e kadar düştü

Yani yakınlarda yine düştü ama ısrarla fiyatlara gözle görülür bin indirim gelmemişti 70 kuruş indirim 2.30 lira zam gibi oluyordu çok isterim indirim gelsin insanlar hatta halk olarak biz ya rahatlayalım gerçekten güzel bir nefes haberi almaya o kadar ihtiyacımız var ki ve maalesef bizi en rahatlatan haber ekonominin rahatlaması ile ilgili haber olur şu zamanlarda umarım güzel indirimler gelir.
82 dolarlara düştüğünü de gördük, bir kuruş indirim olmadı. 98 doların üstüne çıktığı gün hafta sonu dahi olsa zam yapan devlet, indirim konusunda asla acele etmez. Pandemi başında brent petrol 30 dolarlara düştüğünde vergisini artırıp, pompaya yansıtmayan da yine aynı devletti. Bir sîk olmaz bu ülkeden.
Cevap
41Cevap
Hayırlısıyla benzin 15, mazot 18 liralara düşer.
Bence olur
Brent petrol düştüyse benzine zam gelir, çıkarsa benzine yine zam gelir sonucta burası Türkiye 😉😉
Olsa da olmasa da 15 günde bir fulluyorum.
Ben hep 50 liralık alıyorum diyenler yüzünden bu hale geldi durun.😂
brent petrol düşse ne olur ki bizde yine zaman gelir merak etme adamların hissesini ayakta biz tutuyoruz sanki düştükçe bizde zam yapılıyor
Neden düşsün? Dünyanın en ucuz petrolünü ve gazını kullanıyorsun. Zam gelmesi gerekmiyor mu?
seçim geliyor sağa sola savuracak para lazım vergiden kısmazlar
Olmaz Suriyeye savaş açacağız bize para lazım yakıt fiyatları 50 tl olsun.
O insirim bize bindirim olarak tansır başkalarının cebi dolar
2013 de 25 dolarken yıl 2023 86 97 düşmüş içler acısı gerçekten.
Türkiye benzini Azerbaycan petrolünden alıyor. O da 100 dolar civarında. Üstelik petrolün benzin ve dizele dönüşmesi maliyetli şey. Global piyasalarda değişikliğin fiyatlara etkisi olmaz.
Yok indirmez tayyip, sabah 250tl aldım 11litre anca geldi
bır kaç lira ve bır kac kuruş ındırıme gıdılecek
Valla sanmıyorum. Bi indirim bi bindirim yapılıyor kdkdk
Dolar 20 tl 50 dolar olsa nolur 😂
Zaten son 10 yıllık kurda hep aynı değişen tek şey Türkiyedeki işçi kesiminin fakirleşmesi
Oldu bilir 0,5 kuruş 😁
84e inmişti ibrede oynama görmedik
Desene büyük zam yolda
Eyyvaaah desene zam yüklü bu sefer bizim mazota of
Bugün benzine yarın gece mazota indirim olacak
Olur olur bekleyin 😄
Bugün benzine indirim geldi..
kura yükselmezse indirim olur
ben hep 50 liralık alıyorum
İndirim olmaz bizim ülkede çok.
olması bekleniyomuş.. umarım olur.
Olursa araba alacağım
İndir bindir takip edemez olduk
Biraz indirip kuvvetli bindiriyorlar
Bizde kalkan birdaha inmiyor
1 lira indirirler sonra da biz indirdik derler
Türkiye'de mi? Hahaha no.
Düşse ne olacak. Kuruş inip lira çıkıyor😏
Dolar 15 civarına düşmedikçe 20 altı zor
Olmaz
olmaz ya
Olmaz
olabilir
Olabilir
Olmaz
olsa da olmasa da banane
Olması gerekiyor
Hiç sanmam
Bizde ancak bindirim
Gelir eli kulağında
Olur ama yine cikar
Kesin de olur
İnşallah
Olmaz
olmaz
hee olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?