Bagaj takıntım nedeniyle hafif ticari araç derim; ama engelli ehliyetim nedeniyle kamyonet ruhsatlı hafif ticari araç kullanmam yasak. Bu yüzden fabrika çıkışlı 2 yılda bir muayeneye giren "Otomobil" ruhsatlı olmalı. Engelli ehliyetime en rahat uyan hafif ticari araç tek sürgü kapılı koltuklu Renault Kangoo 1.4 RNA.
Kangoo olmazsa, SW veya MPV alternatif seçeneklerim.
Tercihim otomobilden yana olur nedenine gelince her sene muayene derdi yok her sene muayene demek her sene ek masraf demek onun haricinde arabama geniş aile dolmayacak dolayısıyla fazladan bir büyüklüğe ihtiyacım yok sedan gayet yeterli son olarak daha atik ve güzel görünüm için sedan tercihim olur.