Bu gün ehliyet için ilk dersimdi, aynaları düzelt dedi hoca ben tam yeltendim araba çalışmadan ayna düzelmez dedi?

Şimdi tam anlamadım anahtarı bir kere çevirip hemen aynadaki düzelteyim yoksa vitesi indirip arabayı tam çalıştırıp mi aynayı düzelticem anlamadım. Birde araba nasil çalıştırılır diyelim aynayı düzeltip kenarı taktik hazırız ilk vitesi indirip arabayı bir çekiştirip isim yanıp sonucek ve tekrar anahtarı çeviricem tabi bunları yaparken sonuna kadar ayağım debriajda ve frende olacak araba çalışınca kalmak için sinyal verip ayağımda frenden kaldırıp debriyaja yarı kaldırıp sola dönerek hazıra geçicem doğru mu anladım. ?

Bu gün ehliyet için ilk dersimdi, aynaları düzelt dedi hoca ben tam yeltendim araba çalışmadan ayna düzelmez dedi?
Cevapla