Trafikte "Gel g*tüme gir g*rizekalı karı, gel!" dedi. Canım çok sıkıldı, ne yapabilirim?

Sabah aracımla işe giderken berbat bir şey yaşadım. Işıklarda önümdeki ticariye istemeden fazla yaklaştım. O da camdan başını sarkıtarak bana bu cümleyi kurdu. Canım sıkkın. Ne yapmalıyım?
Trafikte "Gel g*tüme gir g*rizekalı karı, gel!" dedi. Canım çok sıkıldı, ne yapabilirim?
Cevapla