
Selamlar.. Arabada tam suyunu kahveni içerken sevgilin aniden frene bassa şaka amaçlı, ne yaparsın? :D ahs hayal dahi edemiyorum neler olurdu :D Keyifli günler..
#smell

Selamlar.. Arabada tam suyunu kahveni içerken sevgilin aniden frene bassa şaka amaçlı, ne yaparsın? :D ahs hayal dahi edemiyorum neler olurdu :D Keyifli günler..
#smell
O kadar slak biriyle sevgili olmam nerde ne yapacağını bilir elimde bir içiçek varsa ve sıcaksa bu yaptığı canımı yakmak olur diğer türlü elim kolum boş yolculuk yolculuk yaparken tamanen eğlenme amaçlı yapıyorsa ne mutlu bize
Güler eğleniriz ya. Bardakta kalanı da onun üzerine döker en yakın alışveriş merkezinden yeni kıyafetler alırdık. Hatta o sırada küçük bir defile fena olmazdı. Hayat sevdiklerimizin canını sıkacak kadar uzun değil. Eğlenmeye bakın😉
Özenip bezenip gelmişsin ve üstün başını kahve yapacak? Modum düşecek ve üzüleceğim benim modum düştü diye bundan zevk alıp eğlenen biriyle de bir dk durmam en yakın otobüs durağında iner giderim.
Ben gülerim ne yapcam ama onunda üstünü başını az bi batırırım herşeyi büyütmeye gerek yok zaten bilerek yapıyorsa gülelim az bi sinir etsin diye yapıyordur düşmanı değiliz ya
Cevap
40Cevap
Yavaş ya, üstümü başımı mahvettin! diye bağırırdım.
Selam gadası 🙃
Yapacak ilk işim sessiz kalmak olur. Biraz zaman geçince aniden el frenini çekip öyle olmaz bak böyle olur derdim.
Tepki vermezdim sevgilime :)
Muhtemelen kafamı falan çarparim sonra da şu videonun güncel hali ortaya çıkar 😏
https://youtu. be/DD0PyNCs96M
:D sha
Sevgili chivaslı hemşerim 😂 ben çok yapıyorum bunu güzel oluyor 😂
Chivas vazgeçilmezimiz ya bir ara bir üye Sivas lı mısın dedi bana o efsaneydi 😂
o sırada bir şey yiyip içiyorsam çarparım ağzına xmmdlwlwğwğ
ahsh 😂 al sana fren al
"yeahhhh insan bi haber verir ! şu halime bakk kahvemi döktümmm beceriksiiizz...😂😂😂!! diye mıymıy, vız vız vızılarım herhalde..😬🤣
İnşallah bana yapmaz eğer yaparsa arta kalan şeyleri bnde şeyinin üzerine ya da yüzüne dokerim acının buyugnu o şekil ona yasatrm şaka öyle değil böyle yapılır der arabadan inerm
Şaka amaçlı elimin tersini yüzünde bulur 😬😬kusura bakma canım benim elimin freni boşalmış derim🤦♀️😂
Ters tepki verip sinirlenmem bu şaka yüzünden ama mesela bardaktaki suyun yarısı üzerime döküldüyse diğer yarısını da onun üzerine dökerim 😀
Nere gidiyorsak iner taksiyle giderim. Hele ki kahve filan içerken bunu bilerek yaparsa olay büyür.
Fren gücüyle değil beygir gücüyle yaparım onu ben. trip atarsa müziğin ritmine göre gaz verir kafa hareketini izlerim 🤣🤣🤣
ölmem için böyle hamlelere gerek yok bebeğim derim ölmicem 😂😂
Tatlı bir atışma geçer aramızda sonrasında yumuşarım🙂
hiç bir şey yapmam sadece biraz daha sakin olmasını isterim..
Elimdeki kalanları kafasından dökerim veya direksiyon ile kafasını bütünleştiririm. 😄
Hiç bişey demem herhalde, suratına bakarım Bi boş boş. Sonra devam ederim
O kadar bilerek şov yapacak kadar prof bi kız azdır:d önce bi düzgün sürsün de
Debriyaja basarsa aynı anda bir şey yapmam ama debriyaja basmadan frene basarsa gebertirim onu
Sırtıma alır yatağa atar orada hıncımı alırdım ondan
Burnundan fitil fitil getiririm o arabanın en az bir camı kırılır.
Çarşı pazar karışır reis 🤣🤣🤣
Aynısını evin içinde uygulamak gerekir 🙄 halıya koltuğa kahve elimden dökülür yanlışlıkla tabi 🤪
Ben eskiden bunu annem ve arabanın içinde bulunan tüm akrabalara yaptım! Önce dondurma almıştım, sonra da fırsat kollayıp frenlemiştim 😀
Kalanı şaka amaçlı suratına dökerim
Bence de güzel olur ufak bir duş 😂
midem hassas olduğu için arabasına kusarım
Ödeşme diye buna denir :D
Normalde ciddi bir insanım ama buna gülerdim sinirlenmezdim sıcak bir şey içmiyorsam tabi
Yandığım kadar yanar islandigim kadar ıslanır di 😃
Şu yüzüne patlama olayı harika oluyor köküne kadar frene basılabilir 😏😂
Can bu caaaaan diye hönkürürdüm ajabajabajha
Gerçek bi araba sevdalısı o kahve dökülmesin isteyeceği için frene basmaz.
Bunun icin sevgilim olmasina gerek yok istersen deneyebilirsiniz cok guzel fren yaparım:)
İster misin
Benden günah gider. Hoşuma da gider. Denenmeli 😈
Çok güzel severim onu😅😅
kafasına geciririm bi tane derim saka yaptimmm
Hay ebenin önüne baksana
Problem yok🙂 Yaşattığını yaşatırım🙂
Üstümü kirlettiği için kızarım 😂
Gülebilirim sanırım bilmiyorum o anki duruma göre
Üstüm çok bayarsa cidden kavga ederdim
Batarsa
Arabami pislettmem❤️👌
Öyle bir ihtimal söz konusu değil
Sen in ben kullanırım 😂
🤣🤣 Hemen sevişelim derim
Çok kızarım panik biriyim
Noluyoz hoop derdim😊
Ben de ona bir şaka yaparak üzerinden dökerdim napcam başka 👀
Sevgili olmasına gerek yok kim yapsa tokadı yer o an
Allah cezanı verecek derdim. Yapılırmı öyle şeyler.
Canına okurdum sanırım çok kızarım 😅
Şeytani durumlar yaşanır. 😂😂
ana avrat girerim falan🫣
O gülüyorsa bende güler geçerdim 🤣
İntikam perileri uçuşur
"Hangi bakkaldan aldın ehliyeti" derim.
Noldu diye şaşırırdım 😁
Sağolsun yapıyor zaten
Arabaya da gaz veriyorum gariyada gaz veriyorum...
Çevre yolunda el freni çekerim bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?