Benim işim belli olmaz belki isinide alabilirim :dd Hangisi Daha güzel gözüküyor?
GSX-R 600 Srad mı
MT 07 mi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim işim belli olmaz belki isinide alabilirim :dd Hangisi Daha güzel gözüküyor?
Hangisi daha iyidir bilmiyorum ama ilk taşıt daha hoş görünüyor ayrıca motorun ayrıntılı kısmı güzel bir biçimde kapatılmış. Alttaki çıplak gibi duruyor
Suzuki candır benim gönlüm ondan yana
Sanırım ayrıntılı kısım derken motor aksamından bahsettim. Zincir vs.
Cidden en haz etmediğim görüntü
Gsxr600 2 sene kadar kullandım motorunu kıramazsın çok saglam ve şanzıman şıkır şıkır ve modele göre fren takviyesi yapman gerekıyor. Hayvan gıbı gıdıyor ama durmuyor 🥺 Çelik fren hortumu , tam sinterli Balata falan iş yapar.
Mt7 agresif makıne , teker yaparım , Tork’un köpeğiyim ben diyen adama gider.
Sen önce ss mi naked mi ona karar ver. Birisi cadde motoru diğeri çıkar gazlarım motoru.
Cevap
5Cevap
Birincisini alırdım
12 yıldır motosiklet kullanıyorum ikisi de güzel ama almam cruiser alırım Yamaha Drag Star veya Honda Shadow ya da Harley Davidson 883 mis gibi deri yan heybeler çaylak gidondan bi tık yüksek ape-hanger gidon, geniş pegler, sissy bar tamam işte budur.
İkisinide al değişik değişik binersin👍 mavi daha hoş duruyor ama
Mt hiç kullanmadıysan 07 ile başlama ölüm riski aşırı yüksek. Suzuki iyidir
GSX-R 600 Srad daha güzel gözüküyor bence
teşekkürler tercigim benimde ondan yanaydı
mavi olan
Teşekkürler
Mt07 hocam bol bol teker yaparsın
Suzukiylede yaparım benim gönlüm ondan yanaydı hacı niye mt 07 diyosunuz lkjşlkjşdsfg
suzuki 2007 model olmasına ragmen hala tasarımı yeni gibi
Hayalim sarı renk bi mt-07 ve bol bol teker yapmak
niye sarı
Sarı rengi çok yakıştırıyorum çapın ın motoru gibi olsun
mtde nardo grisi güzel
Evet nardo gri de güzel onu da yakıştırıyorum ama jantlar falan renkli olmayacak işte siyah falan olacak diğer türlü cf moto nk serisi gibi duruyor
cf motoda fena değil
250 nk sürdüm manyak bi makina r25 i falan kalkışta rahat geçiyor çok seri motor.
İkiside güzel duruyor
2 sinide dene tarafını seç
Ama şimdi seçilmez yaa ikiside ayrı güzel 😂
İlla seçiceksem 1
teşekkürler
Gaz r 600 bence
öyle bir markamı var
Klavye kurbanı olmuş
Üstteki yani
teşekkürler
Rica ederim
Mt 07 🤤
Tamam Suzukiyi alayım ozaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?