Ehliyet sınavına ikinci kez girdim, yine kaldım. Bu kötü bir şey mi?

İnsanların bakış açısı ne olur tembel derlermi
Ehliyet sınavına ikinci kez girdim, yine kaldım. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla