Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, TOGG'un fiyatı ile ilgili yaptığı açıklamada, "Rakiplerine göre çok ucuz olacak. Daha az bakım masrafı olacak." dedi.
Sizce ucuz dediği fiyat ne kadar olur, Türkiye şartlarında?

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, TOGG'un fiyatı ile ilgili yaptığı açıklamada, "Rakiplerine göre çok ucuz olacak. Daha az bakım masrafı olacak." dedi.
Sizce ucuz dediği fiyat ne kadar olur, Türkiye şartlarında?

Ucuz kelimesi görecelidir. Bana göre fiyatı diğerlerine göre 500.000 tl aşağıda olan araç ucuzdur, başkasına göre 1000 tl. Fiyat bir çıksın da ak koyun kara koyun belli olsun.
Hiç sanmıyorum ucuz olacağını.
Adamlar ekonominin bile çok iyi durumda olduğunu söylüyor içinde bulunduğumuz duruma küfür eder gibi.
Artık ev araba almak imkansız hale geldi resmen.
Hadi diyelim insanlar yıllarca borcunu ödeyeceği bir araba aldı!
Arabayı çalıştıracak yakıt ücreti de aldı başını gitti.
Su ile çalışan araba yapsalardı bari 😂
Birşeyi merak ediyorum.
Elektrikli araçlari şarj etmek için kullanılan elektrik ücreti ucuz mu olacak?
Teşekkürler 🌸
Rakiplerinde vergi var, bunun vergisiz hali onların vergili halleri kadar yüksek olmasın Mustafa efendi
Cevap
18Cevap
Hiç bu kadar ucuz olacağını sanmıyorum. En az 1,5 milyon liradan başlar.
Hiç sanmıyorum ucuz olacağını.
Dolar bazında ucuz olacaktır rakiplerine göre tabi 🤔
Mesela diğerleri yüz bin dolarken bu 70 bin dolar filan olur 🤔
Bu ülke de domates bile 30tl yi gördü araba mı ucuz olacak güldürmesinler
tabi canım Tlnin değerinin içine ettiniz ya çok sağolun bizimde karnımız togg bu laflara
muadilleri 3 milyon kendiside 2,5 m olur gibi
Ucuz olacak diye saçma sapan bir şey sunmasalar bari
hehehehe brodwaya yüz bin tl isteyen bi yerde
togg ucuz olacak denmesi komik biraz
Bedava verseler yine almam
Rakiplerine göre ama dikkat xhdhxj
1.5 milyondan asagı olmaz. rakipleri 2-3 milyon
Rakipleri neye göre fiyatı vergili mi vergisiz mi
Rakipleri de milyonluk
Buna kargalar da güler...
şu an çıksa min 1,5 milyon
Aciklandi ya zaten 9008 bin tl
40k dolar olur
1 milyon?
bi çıkmadı şu da
He ucuz olacak
Pek sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?