Otostop çektiğiniz arabanın markası mı önemlidir, arabayı süren kişinin tipi mi?


Bu zamanda yoldan birsini almak cesaret istiyor. Kendi köylüm ve ve sevdiğim bir kardeşim yolda gece vakti birini almış. Sonuç soygun ve silahla tehdit araç içinde. O anda araba bariyerlere vurmuş falan filan.
Allah hiç kimseyi yolda bırakmasın. Hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah.
Cevap
12Cevap
Süren kişi
Otostop çekmem hadi diyelim ki oldu da çektim önce arabaya sonra içindekinin tipine bakarım doğal olarak
Ciao
Çekmem ama oldu diyelim. Arabaya bakarım. Bence araba seçimide tipi yansıtıyor.
Süren kişinin tipine bakarım at hırsızına benziyorsa binmem, gerçi otostopa tamamen karşıyım ama direkt elerim böyle.
Tipine bakarım ama yakışıklı mı diye değil! Zarar verme potansiyeli var mı diye!
Yapmam böyle bişey kalpden gideridm heralde
Otostop çekmem ama oldu da yaptım insanın tipine bakarım güvenilir mi diye
Arabaya bakarım önce.. Bi tarafı kırık dökük külüstürse binmem..
Tipine bakarım diyenler atın yalanınızı sizin bi lüks araba dursa nefessiz binerler
Arabanın tipinin bana ne gibi bir faydası olacak ki süren adama bakarım bir de plakayı ezberlerim
Tip daha önemli
Marka model fark etmez; ama tipe bakarım.
Önce arabaya sonra içindekine doğal olarak
Arabayı süren kişiye bakarım
Tipine herkesin aurası sonuçta.
süren kişinin tipine bakarım
Ikisi de yanıltıcı ama plakasına bakarım 😂
Ben hissine baktım tam 16 yıl
İkisine bakmam yolda kaldım ne yapacağım derim
tipine bakarım 🤣
hayır araba durdu da marka tip arıyor şuna bak :D
Böyle seuler yapmam
Tipe bakarım
Tipine bakarım.
Hiçbirini önemsemem
Tipine bakalım.
Tipine
Yoluma bakarim
Marka
Marka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?