AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Hemde kralı 😂
Mühendisten olunca bi b. k değişmiyor yani
Aynen fotodaki sen misim
Niye birine mi benzettin
Evet
İlginç bana benzeyen iki kişi var ikisini de tanımıyorsun
Sen kime benzettin
Bence mantıklı çünkü it kopuğa ev vermeyip doktora falan veren insanlar oldukça insanlar bunları yapmak zorunda hissedecek. Kimse it kopuktan araba almak isteemz ama oo satan mühendis ise kesin iyi bakmıştır diyip alacak insanlar tanıyorum.
keşke burada olsa ne dalga geçerdik gurup olarak. linki varsa at kanka biraz kafa bulalım
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
demek ki ağır ezik kendisi
Okumuş yazmış zengin biri
okumak yazmak ve zenginlik ezik olmayacağı anlamına gelmez. adam ezik belli. zamanında bilinçaltında var birşeyler. köylülük eziği yaşıyor olabilir. cocukluğunda dalga geçilmiş olabilir. vs vs.
ailesinden utanmış okumuş yazmış olmamalarından utanmış olabilir. her şey olabilir. adam adam ezik belli
Ailesi de okumuş aslında
Annesi babası çalışan insnaşar
herkes yazıyo 🤣🤣🤣iyi kullanmıştır diye düşünsünler diye heralde xguutxyxucyicgichi
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
kuzenim eski aracını satarken ilana iş adamından özel şoförle kullanılmıştır yazmışdı. 2 ay boyunca rezil kepaze ettik:) Embesil işte.
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Bence görgüsüzlük çünkü doktor, öğretmen olan insan sahibinden satılık yazarken kendisinin aklı nerede acabaa?
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Mühendisinin bir anlamı yok herkes insan insandan satilik hepsi yani görgüsüzluk mu bilemem ama ben olsam yazmM
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Gerçek ağa söylemez bile 😀
Ağa değil mi
Değil tabiki ama nedense bu kızlar geeçeğe değil hep reklam yapana inanır
Arabası BMW ama
Bu da en güzel reklam ve göz boyama tekniği... babasi askeri ücretle çalisan kuzenim ferrariyle dolaşirdi
Nasıl dolaşıyordu
Borc yapmis ailesi 5 sene vorc odedi kredi cekip bir kisminida calistigi yerden calimis veya istemis yani yapab yapar Şu an unlu olan bir sarkiciyla cikmisti dusun herkes onu fabrika sahibi saniyormus
Ohooooo neler var ya
Yakisiklilik en obemlisi
O geçici ya
Cok begenirsem. ben bile düşuyorum ne yalan soyliyim 😀
Memurdan satılık misali
göya mühendis arabayı temiz kullanır imajı.
bayandan doktordan bunların amacı bu
araba almayacağım tek kriter bayandan :)
Görgüsüzce mi biraz
yok araba cabuk satılsın diye erkek takdiklerinden.
Saçma doktor olsa neyse d e
işte türkiyede herkesin kendini nimetten sayması ile alakalı bi durum.
ben olsam şahsen emekliden alırdım :) evladı gibi bakıyorlar arabaya
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
bi ezikliğini gizleyip, kendini gösterme iç güdüsü sezdim.
İşte işyerine geleyim benle hava atarsın falan diyor
Parasi batsin kac canini kurtar
Sonda da diyor ki parama gelmeyecek kadın istiyorum
Cok buyuk bir yanlisin icindesin
Ben onu sevdiğim için gittim ama ilgisiz çok ya
Senin baya bi anlatasın var :) görünen köy o zaman? köprüden önceki son çıkıştan kaç
Ayrılmak mantıklı
Kır kalemi bak keyfine. ben sana daha iyisini yaparım
boş ver yapma
bencede kafanı dinle biraz. yormuştur bu ilişki seni
Evet çok ilgisiz çünkü
kullanıyor seni. kendini bi halt zannetmesiylede elinde tuttuğunu zannediyor. göster ona gününü
Yani işte yAk ve soğuk hep
fk budi si olmuşsun
Hiç sevişmedik
onun kuyruk acısı var demekki
Doktordan satılık ilanlarını çok görüyoruz. Muhendisten satılık olması da normal.
arabanın üretimine bir katkısı olmadıysa görgüsüz
Hayır bence diyor ki Ben aklı başında okumuş bir insanım Benim arabam temiz
Okumuş olan titiz mi oluyo 😂
Ay Nasıl anlamıyorsun cidden kriz geçireceğim
Rica ediyorum sakin ol , sana hiç yakışmıyor :)
Sende bence sevdiğin için değil parası İÇİN varsın yoksa öyle insana katlanılmaz
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Görgüsüzlük değil de temizliğine, yıpranmadığına vurgu yapmak istemiş.
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Havasini atmis iste. Doktordan ogretmenden satlik yazanlardan neyi eksik
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Bizde doktordan muhendisten ogretmenden yazinca. Az kullanilmis. Temiz anlamina geliyor.
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Değil değil iyi yapmış bizim ülkede çok beyinsiz var mühendisten olduğunu görünce fazla para bile verir.
Hayır memurlar ve iş insaları araçlara temiz biner o yüzden erken satılsın amaçlı
Anırmalık. Komedi resmen mühendis erkekler allaha yakın bana uzak
Neden?
Araba buysa değil. Bu bir mühendislik harikası çünkü 😄
Yorumlarda gördüm de sevgiline mal yazan birini onaylamış gibi konusmussun. Madem öyle görüyorsun ayrıl bu nasıl bir kafa
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Makine mühendisi değilse boş yapmasın.
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Mühendis olmuş ama insan olamamış
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Bxnxnxkmxmcmcmc
Ama köylüsün deseydin
Mühendisin bu ülkede bir esprisi kalmadı artık
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Vasat herif
23K maaş alıyorum keşke benimde öyle egom olsa.
Ne iş yapıyorsun?
Asker
Sevgilimde 20k alıyor
Kanki sidik yarıştırmıyoruz görmemişlik bu gerçekten. Eşim doktor 25K da o alıyor ama bizi görsen yine köşebaşında yemek yer kahveden çıkmam yani.
Helalke kanka
Damadimiz ne iş yapıyor eniştesi mühendisi
Yazılım
Hahah sesli güldüm 😂😂 kesin görgüsüz
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Bu da soru mu. Görgüsüzlük tabi
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Nereden buldun o kekoyu
Kuzenimin arkadaşı idi
O görgüsüzlüğü de aşmış. O bildiğin narsist
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Ay kibirli
Aşırı
Öyle insanla ömür geçmez
Doktor değil miydi o ya
Mühendis versiyonuna uyarlamış
Puahahah sevgili oldugu kisiye bak
Niye
Gorgusuz dusuncesizin biriyle olmussun sirf meslegi var diye
Para öekti
Para mi cekti
Evet
Ee o zaman niye agliyorsun sen karakterine gitmemissin tencere kapak
Ne bileyim
Görgüsüz bir hayvan ancak bunu yapa bilir.
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Allah görgüsüz birisiyle karşı karşıya getirmesin insanı...
Görgüsüz kadar boş insan yoktur.
Arabasını profil fotosu yapmış
İşte -)))
Evet
Allah sabır versin...
Amin
:) :)
mühendis olduğunu belli etmeye çalışıyor 😂
Evet sanki büyük bi şey mi
aynen yaw doktor olsa napar acaba
Kardeşi de doktor
Saglikcı beni iyinedebilir misin kalbim agriyor
maşallah bunlar ailece bayağı şeyler neyler aklıma gelmedi ama neyse 😂😂
@Yaş45 tabii hemen 💉
Ataturk bosuna demesi beni turk hekimlerine emanet ediniz bende kwndimi sana emanet ediyorum
@Yaş45 yavşama sanatının Türkçe karşılığısın dayı az yavaş ol
@Burakaydin210709 türkçe türkçe olalı böyle sanat görmedi 😂😂😂😂
@esilayurtcu1998 bir kadin görünce ağızlarının suyu akıyor 45 yaşına gelmiş bir adam bu tarz imalarda bulunuyorsa kızı yaşındaki bir kadına çok da bişey dememek lazim aslında kültür herkese nasip olmuyor
@Burakaydin210709 cidden nasıl bir yokluktalarsa… annem 48 babam 53 yaşında çocuğu olsa benim yaşımda olurmuş
@esilayurtcu1998 hayatını bilmeden fazla yargılamak istemiyorum. Ama ne olursa olsun yaptığı çok yanlış yani 25 yaşındayım ama kendimi 50 yaşındaki insan kadar donanimladim şükür. Keşke herkes böyle olsa
@Burakaydin210709 keşke…
@Burakaydin210709 git evde oyuncaklarınla oyna evlat
@esilayurtcu1998 hemsiresiniz siz sanırsam 😊 ablamda öyle nöbetler falan baya yoruluyor evli ve çocuklu olunca da çabası tabi
@Burakaydin210709 git evinde oyuncaklarınla oyna evlat
@Yaş45 çalışıp hasta anneme babama bakıyorum mühendisim. En azından dünyaya senin gibi bir vasıfsız olarak gelmedim
@yas45 yaşın büyük saygı gösterirdim. Ama saygı hakedene gösterilir
@Burakaydin210709 ben hemşire değilim aslında tıbbı sekreterim ama orada sağlık yazıyor başka seçenek olmadığı için 😇🍫😇😇
Allah ablanızın yardımcısı olsun
@esilayurtcu1998 sizinde yardımcınız olsun yüzünüz gibi bahtiniz da güzel olsun 😊 bana verilen cevabı gördünüz demi cidden ironik😃😂 bı okuyun yukarıyi isterseniz
@Burakaydin210709 gördüm ve gülmeye başladım hala gülüyorum Allah’ım yaa 😂😂
@esilayurtcu1998 ben burada edebiyat yapmayı sevmem sözde abimiz bana oyuncaklarinla oyna demiş Allah'a şükür mühendisim. Aileme bakıyorum bakmakla yükümlü olduğum bir ailem var. En azından bir vasfim var şu hayatta mesela 25 yaşındayım. En azından 13 yaşındaki kıza subyancilik yapmıyorum. Şu an şikayet etsem kanunen suç işlemiş olur. Böyle insanlarla özellikle uğraşıyorum. Kaldı ki zaten görünüm olarak 35 gösteren biriyim ben niye kendimden küçüklere sapıklık yapayım herkes kendine yakışanı yapar
@Burakaydin210709 senin gibiler nadidedir… kolay kolay bulunmaz.. şimdi bunu dedim diye adama yavşıyorsun diyen krolar gelmeden yorumumu bitireyim.. umarım ailen en kısa sürede iyi olur ve mühendislik hayatında da başarılar dilerim 😇
@esilayurtcu1998 bende size hayatın her alanında başarılar dilerim 😊 zaten yasitmisiz onu farkettim sizde isterseniz sizinle karşılıklı diyaloğa geçmek isterim ama yanlış anlaşılmak da istemiyorum. Nasıl isterseniz 🌸
@Burakaydin210709 tabii sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ben başlayayım yaşımı nereden bildiniz 😂😂
Pp bizde 24 yazıyor özür dilerim hadsizlik ettiysem 🌸🙃
Ben dm üzerinden bir konuşmadan bahsettim ama siz nasıl isterseniz öyle olsun😊
@Burakaydin210709 doğru onu unutmuşum ben 😂 yok be ne hadsizliği benim m*llığım
burak bey size mesaj attım bakabilirsiniz efendim
@Burakaydin210709 gençler başka yerde mi flört ekseniz
Tam kanka başka yere gidiyoruz rahatsız olma gizli😂 Allah'ım kardeşim
Benimki de subaydan satılık yazmıştı görgüsüz ya
Ayrıldınız mı sonra
Yoo yanımda şu an 🤫
Peki
bence görgüsüz azcık sen daha ayrıntıcısın ayrıca
Bilmem
neden mutsuz bir birlikteliğin var
Ne bilen
dünyaya bir defa gelicen mutsuzsan ayrıl geç
Görgüsüz ülkenin tamamı
Sadece temiz kullanmış olacağından olabilir
Hayır, taktik yapıyor
Aşiri derecede görgülü
Arabası olunca öyle mi oluyor 😅
Emekli astsubay daha mı iş görürdü 🤷🏻♀️
Maalesef , önde gideni hem de.
Araba daha cok degerlensin diye :)
Noluyor mühendis öğretmen bayan oluncaysa
Görgüsüz değilde onu mühendis yapan sistemin suçu
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Sen hızlı hızlı terk et en güzeli
Tamam
Mühendis bey arabayı kendisi mi yapmış acaba
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Yazabilir sanane sana Mı soracak nasıl yazacağını
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Tamam işte görgüsüzlükle ne alakası var benim sülalemde memlekette toprak ağası İzmir de müthait babam bende derim sorunca insanlar ne var bında
Tamam
All right görgüsüzcü
Sevgilinle birbirinizi tam bulmussunuz
Ne alaka
Meslegimiz ayak altina dustu
Aşk mühendisi değilse boş
Ne oluyor ki mühendisten olduğunda🤣
Galiba görgüsüz biri
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Saydıklarıyla evlenmeyeceksin onunla evleneceksin
Seni parayla kandırmaya çalışıyor anlaşılan
Öyle mi yapıyor
Yani görünen bu
Arabayı kendisi mi yapmış ne alaka
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Yani diyorki araban temiz insan binmiş diyor
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Su katılmadım hemde
İşte çok havalı
Mesela köyde bahçeleri var
Benim babam ağa sayılır tarlamız çok diyor
Allah daha çok versin
Amin 🙏
Direk soğumama yetecek bir hareket 😂
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Acaba espiri olsun diye mi yapıyor? Günlük hayatta nasıl mesela kendisi övmeyi sever mi
Evet kendisini çok över
Arkadaşlar bana kral der falan der
Çok abartmiyorsa tolere edilebilir ama abartı hareketleri varsa bı daha düşün derim
Anladım
Neyin kafası ya 😁
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
baya baya görgüsüz
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Sevgilin kırık galiba
O ne be
Muhendisten satilik ne ya 😂
Hep böyle yapıyor mesela
Babası köyde yaşıyor diyor ki
Babam köyde yaşıyor ama bşzde toprak çok olduğu için babam ağa takılır diyor
Ukala biraz hayatin zor gecer bununla
Zaten evlenmez bu benle
Sende onla evlenme ama kendini de kullandırma
Yok be ne kullandırması
Tamam dikkat et yinede biliyorsun biz etkekleri amacımıza ulaşmadan pes etmeyiz
Tamam
Kac yasinda bu muhendis
34 yasında
Yaşı guzel aslinda.. olgun yaş.. kelimelerini secse sorun yok galiba senin acindan.. baska sikayetin ver mi onunla alakali
Yaşı güzel olsa ne olacak be abi
Seni mutlu edemiyorsa yazık ona.. kadınları mutlu etmek kolay
Soğuk ve ilgisiz ya
Keske kadınları üzen ilgisiz bırakan erkeklere cezayı ben versem.. hicbir kadın onlardan hoşlanmasın mesela kadınların degerini bilmeleri icin
Aman boş ver
Kardesıyle benı tanıstırabılırsın 😌
Kardeşi ile niye
Boştayım kimse yok hayatımda
Aynen o ne yaa 🤣