Güncellemeler
+1 yıl
Banada kendimi kötü hissetirdiniz çok yoruluyorum biran önce eve kendimi atmak istiyorum. Mazotunda benzininde değilim de yorgun yorgun trafik kazası yapsam daha mı iyi iş arkadaşımı istediği yere bırakmak için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bff se evine kadar götürürüm sıradan arkadaşımsa işim var çekerim
Bff ne demek?
Best friend forever
Hmmm
Yol üstümse ben bırakmayı teklif ederim zaten. İstanbul'da toplu taşıma eziyet.
Benzin ve araç yıpranma parasını verirse tabii.
Yani güzergah önemli. Çok uğraştırmayacak yol üstü gibi ise olabilir...
Götürürüm neden olmasın ki
Karıysa ve güzelse olur
Gotururum ne var ki bunda
yakıt masrafını mi hesap ediyosun
götürürüm götürmüşlügümüzde var
Çok kez yaptım bunu ve yapıyorum hala
Acil olmadığı sürece hayır
1-2 evet. Sürekli olmaya başlarsa yallah cekerim
Götürmem
Sevdiğim biriyse tabii ki olur
Bırakırım sorun yok
Yorgun degilsem birakirim
Olur derim
Götürürüm tabi ki de