
Araba fiyatlarından memnun musunuz yoksa şikayetçi misiniz?

Araba fiyatlarından memnun musunuz yoksa şikayetçi misiniz?
Çok şikayetçiyim! 3 sene önce arabamın emsalleri 50-60 bin liraydı, bugün 125-165 bin lira! Geçen hafta geçirdiğim trafik kazası nedeniyle fiyatı 85 bin liraya çektim. Türkiye'nin hatta Eskişehir'in en ucuz Clio Symbol'ü diyeceğim var. Kusur bana patladı (%100 kusurluyum), 8 bin 500 ila10 bin aralığında tamir masrafları nedeniyle 99 model R12 Toros parasına düşürdüm. Toros parasına Clio Symbol olur mu dedirtecek!
Cevap
5Cevap
Şikayetçiyim
Memnun olan yoktur :)
Tabi ki de şikayetçiyim
Kim değil ki.
Cok pahalı makinem ama değer
Çok pahalı ya alamıyoruz
Evet öyle maalesef. 😑
hiç bir şeyden memnun değiliz aslında.
Şikayetçiyim
Daha beter olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?