
ODD'nin açıkladığı rakamlar bu şekilde. Aslında baya satış yapılıyormuş Türkiye'de cidden.
Fiat'a da pek şaşırmadım. Ben Egea modelini baya seviyorum.


ODD'nin açıkladığı rakamlar bu şekilde. Aslında baya satış yapılıyormuş Türkiye'de cidden.
Fiat'a da pek şaşırmadım. Ben Egea modelini baya seviyorum.

Bayağı satış yapılıyormuş değil, koskoca ülkede 400.000 araç, nüfus 80 milyon. 3-5 yıl önce toplam sıfır araç satışı hedefi 1 milyondu, 600.000-700.000 adet satıldığı yıllar oldu (2020 yılında toplamda 772.788 adet binek ve hafif ticari). Satış adetlerine bakıp da sevinmeyin. Fiat'ın en işe yarar modeli Doblo, diğerleri alınmaz.
Eski modellerinden Tipo, Palio, Uno, biraz Marea, Linea, hafif ticarilerden Doblo, Scudo ve Fiorino modellerini severim. Eski modellerden dünyanın en çirkin arabası kabul edilen Multipla modelini bile sevmekteyim. Egea'yı kaportalarının zayıflığından dolayı hiç ama hiç sevmiyorum. Egea'lar 2016'da daha yeni yollara çıktığında, babamın çalıştığı iş yerinde okuyan üniversite öğrencisi kazada hayatını kaybetmiş. O günden beridir Fiat Egea'lardan tiksiniyorum. İleride araba almayı düşünürsem, kimsenin bana Fiat Egea'yı önermesini istemiyorum.
Cevap
13Cevap
Nissan daha iyi benim için
Sevmiyorum fiyatı fiyatınızda sevmiyorum. fiyatın fiyatı fiyatına göre bayaa bahaalı.
Cross serisi ile aslında Türkiye'de aranan araçları üretmiş oldular satışlarını bu arttırdı
Egea tabiki Türkiye deki modelide gayet güzel ama italyanlar araba tasarımında gerçekten dünyada çok iyiler
Egea çok kullanılıyor o yüzden şaşırmadım
Ben de para olsa bende Egea alırım
Şirket arabam Egea, o yüzden ben Egea'cıyım..
Fiyatlardan dolayı olmasın
Otomobillerden hiç anlamam. 😊
Hiç biri
Fiat sevmiyorum
audı ford
Freemont. fiat.
Doblo 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?