Fiat 500 Yılın Küçük Otomobili seçilmiş. Gerçekten aşırı küçük ya :D Sizin için bu araba uygun olur muydu?


Maddi durumum iyi olsaydı, tek başıma işe gidip gelebileceğim Kral Bello (2 veya 4 kişilik), Yuki Tria ve Citroen Ami'den sonraki dördüncü tercihim Fiat 500. Maddi durumum iyi olmadığından dolayı Suzuki Maruti öncelikli. İkinci sıradan Fiat 126 Bis var.
Günümüz yaşantısın da özellikle metropol ve işlek şehir içi kullanımın da markaya bağlı olarak konuşmuyorum segment olarak benzer bu tip araçlar takıntısı olmayanlar için mükemmel bir seçim park sorunu pekte yaşatmaz. Genelde 2 araç olarak kullananlar var oldukça etkili👍
avrupa da bu arabayı işe gelip gitmek için 2. ci araba olarak alıyorlar mazottan tasarruf etmek için arabanın vergisi yok çünkü bisiklet gibi. Bu ülkede araba lüks dür hem senede 3.000₺ bu arabaya mı vericem intihar ederim.
Cevap
37Cevap
arac sehır ıcı kullanımında uygun yuksek olması kadın suruculer tarafından tutulacaktır.
fakat yedek parca fıyatı yuksek.
bu araca o para degmez .
2. el suv al daha iyi.
Hiç değil.Çok kullanışsız. Vitesleri çok kötü.Çok çabuk bozuluyor. Nasıl yılın arabası seçilmiş şaşkınım.
bisiklet sürmeyi öğrendiğim zaman ona da karar vereceğim 😬 millet araba bakıyor ben bisiklete binmeye korkuyorum 😑
bizim iş yerindeki bi arkadaş bunun hastası. bi gün elbet alıcam bunu binicem üstüne vurucam kırbacı diyor (:
Tam benlik hemde efendim.. Ama asla olamaz elimde tabi orası ayrı 😂
Değil, çok tehlikeli, kalitesiz bir araç, önce güvenlik, konfor, kalite olmalı.
kesınlıkle tarzım degıl polo corsa clıo mıcra kesınlıkle daha guzel
Araba ihtiyaca göredir. Fiat 500 değil ama 500 L ve 500 X modellerini seviyorum.
Ikonik, hanım arabası tatlı görünümü var ama tarzım değil.
187cm boy, 105 kg ağırlıkla tam benlik, arka koltuktan takılırım artık.
500L yi çok beğeniyorum ama bu tırt. Nissan bu konuda daha iyi
fiat 500 competizione olsa bi tane mesela şahane olurdu
bu araba kadar gereksiz pahalı araba yok. bunu alacağıma el arabası alırım
Benlik değil. Oyuncak gibi. Yanından kamyon geçse rüzgarından devrilir.
Fiat dan nefret ederim
Tercihim olmaz ama güzel ve sevimli.
Bayanlar için gayet uygun bir araba. :)
Evet, acemiyim ve tam bana göre.
Ben alman ve İsveç arabasından başkasını tanimam
Minyonlar bunu beğendi 😂
Araba da büyük modelleri seviyorum.
Anumm çen büyüdün de ayaba mı oydunn
Minyon insanlar için süper olabilir 😃
Ayağımı yerden kessin yeter. 😂
olur ayaklarimi yerden kessin yeter
imkansız şöför koltuğunu sökmem lazım anca 🤣
Hayır ben büyük yüksek araba seviyorum
Yok ben büyük ve yüksek araç seviyorum
Bana küçük gelin sanırım
Bu tip araçları güvensiz buluyorum.
Fiat değil mi ne beklersin
Ben binmem bu arabaya
Olur benim gibi minnak :D
keşke parasıda küçük olsaydı 😂😂
Ben bunu süreceksem arka koltuk iptal edilmeli
Bu ne mk oyuncak gibi
Degil
değil
Önemli olan işlevi
Oyuncak gibi binip milleti kendime mi güldüreceğim
Oyuncak araba bile alamıyoruz 😁
Kaç para bu
İstanbul içi için çok ideal kullanışlı ekonomik
Beni kaldıramaz
*Kaldırmaz
Ben sığmam buna
hayatta almam :)
Hiç değil
Asla değil
Param. yokkiii
Tam benlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?