AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Marifet pedala biraz fazla basmakta değil en ufak kazanın sonuçlarını düşünerek pedala basmakta
Ben diyim görgüsüzlük buna anam babam. Ayrıca kimin umrundaysa kaç bastığı :D
Ben sevmiyorum mesela , hayattan tatmini olmayan tipler yapar onu
Hızlı gitmeyi iyi şoför olmak sanıyorlar, ilkel beyin böyle çalışıyor yapacak bir şey yok.
👏👏👏👏👏
bir şey bildiklerinden değil sadece çevreye ve kızlara hava atma çabası yüzünden yapıyorlar
Marifet değil Tutku meselesi hız yapmanın marifeti olmaz kendine güvenmeyen yapmaz zaten
Marifet değil keyif. Sinema da film izlemek gibi bir şey
Hayatta en büyük beceresi olsa gerek. Kendini kontrol edemeyişini kanıtlıyor kendine
Genelde yaşı genç olanların yaptığı en büyük hataların biri olgunlaştıkça heveslerini alıyolar
Sonra da erkekler neden daha az yaşıyor diyorlar
Yeni nesil araçlarda 200 220 çok yüksek bi hız değil ama yinede hissiyat güzel.
40 a kadar öyle gider sonra hız düşer hele bir de kaza atlatırsa hemen düşer
En yüksek 170km çıkabildim daha iyi bassa ben de çıkardım guzel oluyor hissi
Katılıyorum
aga araba iyi olacak bi basacan hissetmiceksin kaçla gittiğini ben 240 ı gördüm bıraktım yol yoktu ama cidden zevkli oluyor hafifliyosun resmen
Kızlar soruyoru cimere şikayet edeceğim. Görsel topluyorum.
onu erkekler değil yani hayatını çok önemsemeyenler sanıyor
Yüksek hıza çıkmayı seviyorum ama hiç fotoğrafını çekip havasını atmadım. Yol müsaitse güzel oluyor
Marifet demeyelim de seviyorlar. Ben de hız severim
Cunki canımsın kızlar onları seviyor ve birçoğu kız canımsın
Hic oyle bir cabam olmadi. Aptalligi marifet sanmalaridir o.
Marifet değil de hız adrenalini arttırıyor ya efsane oluyor, özellikle motorun üzerindeyken😁
haberlerde görüyoruz uyaranlara saldırıyorlar birde
Iyi geliyor o hizi yapmak. Cilginlik yapmak gibi düsün. Bende severim, ama asla story armam.
Birde bazi arabalrla bazi hiza ulasmak zor/tehlikeli oldugu icin „ben basardim“ demek isteyebilir.
O tip erkekler mantıksal değil de hava atmasal düşünenlerden oluşuyor... Boş iş yani..
En iyi terapi. Bazıları öyle saya bilir ama yüksek hızla araba kullanmak zevk meselesi. Onun tadı başka dünyada olan hiç bir his onun yerini alamaz. Yarışmalar olur bazen tanıdık olmayan insanlarla çok iyi geliyor insana.
Böyle story mtory atmışlığım yok.
Ama boş ve tehlikesiz yolda severim hızlı gitmeyi.
Tabii ki arabanın gücü varsa, zorlamanın bir anlamı yok. Hep araç kullanıp hem telefon kullanmak zaten canımsın işi.
Bende öyle derdim sonra antalyadan adanaya giderken 190 yapınca neden olduğunu anladım 😅 ama yinede abartıyorlar!!!
Marifet falan değil kendi hayatlarını tehlikeye attıkları gibi karşı tarafıda tehlikeye atıyorlar 150 den sonra aracın kontrolü sizden tamamen çıkar direksiyonda ufak bir hareket bile aracın hakimiyetini tamamen kaybetmesinize neden olur
Cidden sinir oluyorum. En son birinin hikayelerini engelledim 🤣
Sanki kendileri koşuyor 😂 işi yapan araba 😂
Keyifli çünkü. Ben de geçenlerde kartal otobanında 160 a çıkmıştım kangoyla. Daha hızlı gitmiyor gitse 250 ye kadar çıkardım.
senin gibilerin ehliyetine el koymalılar
Allah Allah niye
"Aaaaa bak ben bu hızı yapabiliyorum" diye göstermeye çalışıyorlar herhalde. Bir nevi öyle ilgi çekmeye çalışıyorlar.
anlayamazsın beni çeken o makası atarken ki duyduğum heyecan
Allah korusun aşırı hız zarar bence çok anlamsız şakası olmaz.
Bende seviyorumm çok maceralı ve heyecan verici oluyorr offf
İnstalarını yazda takip edelim. Ben seviyorum mesela izlemeyi
Emralsamanci ekle
hız yapmak bir tutkudur üsküdardan adapazarı akyazıya gidişsürem sadece yirmibeş dakika sürmüştü
Görgüsüzlükten değil keyiften yapıyorum arada düz yolda basmak hormonlara iyi geliyor
Hızlı yaşayıp genç ölerek cesetlerinin yakışıklı olmasını istiyorlar
Marifet değil de adrenalin tutkusu bence. Bende pek yok öyle şeyler ama anlayabiliyorum.
Bu marifet diyil. Bu bir növ hazz.
Kızlar neden yemeklerini yemeden önce resmini çekib story atarlar deye sorduk mu biz?
Yemek çekip story atmak ve arabayı hızlı kullanmak kıyaslanamaz. Arabayı hızlı kullanmak bir başka evrene geçiş gibi.
ben hiç story atmadım motor kullanıyorum 1 tane bile resmim yok motorla :D story felan bilmem ama kendi adıma hıza aşığım :)
Ben motor story si atıyorum. 250 basıyorum ve adrenalin seviyorum. Paylaşıyorum. Marifet gibi de düşünmüyorum
Bunun erkeklikle ne alakası var, yol güzelse (trafik yoksa ya da kapalıysa), kendine de güveniyorsan, önlemini de aldıysan hız güzel bir şey. Her zaman yapılmamalı ama belirli kurallara uyuduğunda ve hız seviliyorsa sakıncası yok bence
Her önüne gelen hız, hız, hız lan daha 20 yaşındayım 4 arkadaşımı kaybettim bu hız yüzünden değermi lan
niye marifet sansinlar eglenmek icin cikiyorlar benimde yuksek hizlarda olunca karnimda hissettigim kelebek etkisi hosuma gidiyor
çünkü havalaniyormus gibi hissediyorsun acayip guzel bi his ayagin yerden cok hozli bir syekilde kesiliyor falan bilmem anlattimmi
Kadin neden makyaj yapip takip takistirip instaya atar.
Cok dusunme
Benim manitte öyle hız yapınca heyecana giriyor ooo falan oluyo devamı geliyo
Güç kontrolü gücü kontrol etmeyi marifet sanıyorlar..
Biraz dikkat çekmek, hava atmak, ya da hızlı kullanmayı seviyordur bir çok neden olabilir
Marifet degil o aslında sana yapilan ihanetler aklina geldikce hız yapiyorsun
Sen hiç moralin bozukken gazladın mıııı anlayamazsınn 😂
Güç gösterisi olarak algılıyorlar herhalde ne alakaysa...
seni bekliyorum
Siz iyi misiniz. Niye yazıyorsunuz heryere.
taş kalpli
Her gönderinin altına yorum yapma
Kız ayartmak onun ilgisini beğenisini kazanmak adına yapıyprlar
O hızla giderken nasıl kız ayartma amacı olabilir. O dediğin Şahin ile gidip yüksek müzik açanların amacı.
@isimoner kanka ne saçmalıyorsun sen biz kızların beğenisini kazanmak için boynumuzu kaşımıyor muyuz şimdi nefes almakta kızların ilgisini çekmek için yaptığımız bir eylem değil mi? Kız düşürme gibi bir amacımız yokmuş kendimiz içinmiş haha biz de yedik saçma saçma konuşuyorsun bi git şurdan ya (!)
@djxnjdndhhshsjxjxhs öyle diyorsan doğrudur. Başka alanlarda tabi ki de. İşimiz bu da otobanda 200 - 220 ile giderken? Not: yanımda biri varken onu riske atmamak için asla hız yapmam.
Alışkanlık aslında şu ara benzin fiyatlari artinca kimse cok hiz yapamazlar :)
Eğitim seviyesi düşük, görmemiş tipler yapıyo genelde bizim akrabalarda da çok var
Beyinsiz oldukları için
Erkeklerin içinde yaramaz bir çocuk var.
Ölseler böyle yapmazlar :D
Benimde hoşuma gidiyor bi kız olarak😀
Araba sürüyor musun
Ehliyetim yok sürdüm bi kaç kez
Olsun öğrenmişsin yine cesaretin de var demekki
Eh iste öğrenmek