Ehliyet alacağım ama korkuyorum, deneyimlerinizi paylaşır mısınız?

Bu sene 18e girdim yarın ehliyete yazılıcam fakat biraz korkum var otomatik almayı istiyorum arabam otomatik olucak. Daha zorlaştı diyorlar birde son müfettiş ile olan sınavdan çok korkuyorum panik yaparım diye, deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim :)
Ehliyet alacağım ama korkuyorum, deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Cevapla