sonuçta gerek olmayan bir şey. D'ye alıyorsun ve basıp gidiyorsun, istediğinde fren yapıyorsun. bir tek park ederken falan vitesi kullanıyorsun ama bazılarının eli sürekli viteste sdfhgdfhg

sonuçta gerek olmayan bir şey. D'ye alıyorsun ve basıp gidiyorsun, istediğinde fren yapıyorsun. bir tek park ederken falan vitesi kullanıyorsun ama bazılarının eli sürekli viteste sdfhgdfhg

Manuel vitese alışkın olduklarından dolayı tutarlar. Bir diğer nedenini bilmiyorum; ama şanzıman yüklendiğinde vites atar diye düşünüp, güvenlik amaçlı ellerinde tuttuklarını tahmin ediyorum. Sürücü kursunda otomatik vites kullanırken ilk sürüşte bırakmıyordum, sonradan alıştıkça bıraktım.
Senelerce murat 131 taksileriyle veya magirus minibüsleriyle gezen abilerimizden gelen aliskanliktir. Erkeklerin %80'i tofaşlarla veya eski arabalarla öğrenmiştir kullanmayı. Bu da ordan gelen bisey sebebi bilinmez. Ama senkromeçlere zarari çok var. Özellikle dsg şanzımanlarda.
Alışkanlık Belki Manuel Vites Çok Sürdüyse Etkiden Çıkamamış Tır 😅 Ama Ben Böyle Yapmam Vitesle İşimiz Olmuyor Zaten Otomatik de Neden Elimi vites de Tutayım ki Manuel Vites de de Üzerinde tutulmaz Şanzıman Dişlilere zarar verir elin yükü
Kol dayama olmayan araba olursa vitese istemsizce gider el. Sağ el direksiyonda olunca kaza riski çok yüksek mecbur o el boşta kalıyor bir yere koymak gerekiyor. Benim her iki çeşitte arabam var ikisinde de kol dayama var gerek kalmiyor
Cevap
25Cevap
Manuel alışkanlığı diyelim.
Otomatikten önce manuel araba sürenlerin edindiği alışkanlık :D
Benim ya üst el tutamağında olur ya da dokunmatik kontrol panelinin gerisinde ki el tutamağında viteste olmaz yani çünkü vites direksiyonun hemen sağ yanında 😄
Akşama kadar otomatik vites araç kullanıyorum böyle bir şey ilk defa senden duydum he manuel dersen olabilir
Hiç öyle bir şey yapmıyorum çünkü 12 yıldır tam alıştım ancak hiç vitesli araba kullanmadım bu ara acaba kullanmaya kalksam ne yaparım.
Hiç görmedim öyle kullananı hatta ben 2,5 senedir otomatik vites araç kullanmaktayım elim sürekli vitesde değil 😂
Y kuşağı otomatik vitesle sonradan tanıştı alışkanlıklar kolay bırakılmıyor işte
Hiç! Bırak biraz yanındaki de tutsun. Bencilce.
Çoğumuz manuel araç kullanarak el alışkanlığı edindiğimizden
Otomatik asla sürmem manuelin verdiği zevki vermiyor otomatik
ben manuel kullanıyorum ama otomatık kullanınca elım bosta kalıyor yanımda sevgılım varsa elımı onun bacagına atıyorum o sekılde ıdae edıyorum
Alışkanlık olsa gerek kimi de hiç dokunmaz
şahinci alışkanlığı😂
Benimde elim hep orada nedense 😂
Alışkanlık olmuş napalım
Bacak diye hayal ediyorlar
Önceden düz vites kullanmaya alışmıştır
Alışkanlık ve birde sanırım , işte öyle 😊
Ben zevk alıyorum elimi oraya koymaktan
Manuelden hoşlandıkları için 😅
el alışkanlığı o yüzdendir
Düz vitese alışık olduklarından.
Manuel vitesten alışkanlık birde rahat oluyor
Tek elle artistlik yapınca el başka nerde dursun
Elimize verdiler...
Ruhları fakir 🤪🤪
Alışkanlık 🙈
Alışkanlık
Manuelden dolayidir
Mallar cünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?