ben kendim hızlı kullanmayı seviyorum ama birinin hızlı sürdüğü arabada tedirgin oluyorum :D

ben kendim hızlı kullanmayı seviyorum ama birinin hızlı sürdüğü arabada tedirgin oluyorum :D

Resim Sana mı Ait? Ecelini mi? İstiyorsun bune hız 😅 Ben bile Çok Aşırıya çıkamadım nedeni Canımı riske atmamak için en fazla 140 Km hıza çıktım Bu Yakışıklı ile Araç Güven Veriyor Ama Olası bi Arıza da çok Tehlikeli

Yok ya olamıyorum. Benim erkek kardeşim çöl hızlı kullanır arabayı. Onun arabasına binince tedirgin olmuyor değilim az. Babam ona göre daha sakin kullanır mesela. Kardeşim hız konusunda baya abartıyor. Neredeyse arabadan düşeceğiz o derece.
Başıma öyle bir olay geldi ve arka koltuktaydım. Korkudan titredim. Adam hem 200 basıyor hemde sağ sol çeviriyor rastgele direksiyonu. İnince şükür namazı kılmıştım.
Uygun olmayan yerlerde aşırı hız yapanları civileyesim geliyor kendisini gitsin uçurumdan aşağı atsın ama suçsuz insanların suçu ne bir dengesiz yüzünden haberlerde görüyoruz olanları bitenleri
Cevap
10Cevap
Hızı sevdiğim için evet bazen abilerim mesela Ankara otobanında 260'la gidiyorlar ve muhteşem:) bir yandan da adrenalin
Olurum geri dönüşü yok bu işin çocuk oyuncağı değil hayat control+alt+delete YAPAMAZSIN yaşama...
Hız yapmak hoşuma gider ve zevk alabilirim. Güzel kullanması lazım, kötü kullanıyorsa sıkıntı. Arabası da iyiyse güvenebilirim
Hayır olamam itici buluyorum muhtemelen arabasında değil normalde de o insanın yanında olmak istemem ayakları yere basan biri gibi gelmez
Sık sık tedirgin oluyorum, ikide bir şoförü yavaşlaması için uyarıyorum. Eski arkadaşım şehir içinde ve çevreyolunda makas atmaya bayılırdı.
Hayır olamam. Özellikle gereksiz bir hıza ulaşıyorsa bir daha binmem o arabaya.
Hız yüzünden kaza yaptım, gerek yok, tadını çıkara çıkara gidiyorum artık
Hayır tabiki de rahat edemem mümkünse de binmemeyi tercih ederim ya da uyarırım
Olamam. Yanında oturunca o hız geriyor beni, hiç sevmem.
Arabada tek değilsem yolculara özen gösteririm, teksem ve anca 3 şerit boş otobansa gazlarım.
Rahat olurum sıkıntı yok zaten ölürsek hepimiz ölürüz xD bu arada sen mi 260 yapıyorsun araban ne?
Benim hoşuma gider dip gaz gitmeyi severim o şekilde makasa girilmesinide
Adrenalin kalbe iyi gelir ta ki kaza yapıp ölene kadar...
Uu çok müthiş üstü açık arabayla hız boğaz yolu en sevdiğim seyler bide yaz gecesi olucak
Asla rahat edemem binmem de
Evet, hem de çok iyi olurdu.
Direksiyonuna güveniyorsam sıkıntı olmaz.
Yavas suremiyorum ben ya😂
Tedirgin olurum doğal olarak.
korkarım valla
Gereksizse evet
Dedemin araba sürüşü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?