Yakıt aldığımızda hortumda kalan yakıta ne oluyor? O da bizim değil mi?

Yoksa yakıt istasyonlarının bilmemizi istemediği bir şey mi var? Yanılıyor da olabilirim. Ama bana söylenen sayacın tetikte değil hortumun başladığı yerde olduğu. Yani hortum uzunsa onun içindeki yakıtın bedeli de faturaya yansıyor. Belki 1lt vardır. Bir litreyle de ben 20-30km gidiyorum. Konu hakkında bilgi sahiplerini özellikle yoruma bekliyorum. 🤷🙂🙂

Yakıt aldığımızda hortumda kalan yakıta ne oluyor? O da bizim değil mi?
Cevapla