Görseldeki motora sahibim ve birkaç motosiklet kulübüne de üyeyim. Kaskın altından uzun saçlı bir kadın çıktığında hep uzaylı görmüş gibi bakıyorlar. Birçok kadının arkamdan konuşmalarını duyuyorum şuna bak gibisinden. Altı üstü bir ulaşım aracı sürüyorum. İnsanlar neden ayıplamaya çalışırlar ki? Kadınlar da motor süremez mi?
Motosiklet sürdüğüm için ayıplanıyorum. Kadınlar da motor süremez mi?
Çok yaygın olmadığından dolayı topluma marjinal geliyor bu tip şeyler. Hayranlık uyandırıyor aslında ama işte yapamadıklarından dolayı hep bir kin, nefret...
Motorsiklet aşktır! Onu diyen gitsin... boşluğu canı isteyen dilediği gibi doldursun. Tutkunuz varsa kimin ne dediğinin ne önemi var boş verinsene atlayın motorun üstüne gazlayin konuşanlar egzoz'da bogulsunlar
insanlar bir şeyii eleştirip garipsemeye meyilliler kendilerinde olmayayn meziyetleri kıskanıp çabuk kötülerler aynısını araç alıp modifiye ettiğimde ben de yaşamıştım mesela en iyisi takmayıp kendi yolunda devam etmek.
Süremez desek motor kullanmayı bırakacakmışsın gibi bu neyin sorgusu yavrum?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sürebilir. O bakıp konuşan kişiler görmeye alışkın değildir ve her daim konuşurlar, çeneleri kapanmaz, o yüzden en güzeli görmezden gelmek umursamamak ve hayatın tadını çıkarmaktır.