Trafikte sürekli taciz ediliyorum diye cam filmi yaptırdım, neden bu duruma geldik?

İşe arabayla gidiyorum ve dur kak trafikte sürekli taciz ediliyorum. Arabanın içine öküz gibi bakan, içeri öpücük atan, el kol yapan, pis pis sırıtan... O kadar çok bıktım ki cam filmi yaptırdım. Neden bu duruma geldik ki biz?
Trafikte sürekli taciz ediliyorum diye cam filmi yaptırdım, neden bu duruma geldik?
Cevapla