
#heartoffire
Motosiklet başka bir olay 😎
Araba olsun üç kuruş fazla olsun 😜
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Motosiklet derim. Yakın zaman için hayalim zaten motosiklet almak. Araba çok klasik geliyor bana. Motor daha cazip geliyor. Kafana estiği an bin git istediğin yere. Kimsede ayak bağı olamaz, hızına yetişemez üstelik ☾
Tecrube etmis biri olarak soyluyorum...
Turk toplumunda " Araba almaya parasi yetmemis gitmis motor almis" gibi sacmasapan bir inanis var...
Bir araba parasini hatta daha fazlasini motora gomersin ,
Trafikte seridin disina atmaya kalkarlar...
Cafeye gidersin , tanimadigin biri gelir oturur yanina
"Bizim felanca vardi rahmetli... diye baslar kafa acmaya
Her telefon caldigjnda anaciginin yuregi hoplar...
Bu kadar baskiya dayanabilirim dersen motosiklet derim...
Araba tabi ki.
Otomobil
Cevap
21Cevap
Selam gadası 🙃
Araba olsun derim. Çünkü makasa çok giren birisi olduğum için motorla makasa girmeye korkarım.
Araba seçerdim
Dct şanzımanlı bir Honda Goldwing var hayalimde. Umuyorum ki çok yakında benim olacak. Binecem üstüne. Vuracam kırbacı vuracam kırbacı.
Seneye gemiyle İngiltere limanına gönderip ben de Amerika'dan uçakla İngiltere'ye gidip ordan Türkiye'ye motorsikletle gidesim var.
Çocuk sahibi olmasam motor olurdu tercihim ama 2 çocuklu bir baba olarak böyle risk içeren şeylerden mecburen uzak kalmak zorundayım. Bu yüzden otomobil diyorum
Eskiden olsaydı motordu ama geçirdiğim kazadan sonra motor beni için artık sadece bir sevda olacak. Araba motor kadar zevk vermiyor ama en azından daha güvenli
Hayatımda hiç motosiklet kullanmadığım için otomobili seçtim fakat adrenalini severim o yüzden motor kullansam müptelası olabilirdim
Tabi ki iki teker.
Bunun için tartışmam bile.
Özgürlük özgürlük özgürlük.
1 tane bile yetmiyor.2 tane var.
Türkiyede 4 ve daha fazla tekerlekli bir araca binmek gerçekten çok pahalı. O yüzden ben motor diyorum zaten beni bilen biliyor. =)
İkisinin de yeri ayrı bence motor da çok zevkli ama otomobil derim😄
Araba vazgeçilmezim. İşitme engelliyim ve motosiklet kullanmam yasak.
Motosiklet ama panigale v4s falan olursa iyi olur 😂
ikisininde cok ayrı keyfi var ama ben araba tarafındayım :)
hele ki yalniz binmissem :)
Motor derim ama 69 model Mustang vereceksen kesin onu alırdım :)
Araba daha iyidir 🙄
Üşüyorum ben motorda🙄
Isıtan biri olurdu belki niye öyle diyosun 😂
dilediğince hız yapmak yapmak varken ne gerek var arabaya
Zayıflayınca motor alcam
Motorsiklet tabiki zevki çok farklı
Uçak, yat, kat 😄 gözüm çohh yükseklerde
Araba daha güvenli ve konforlu geliyor
Bi Nissan GT-R alim ordan lütfen 🙋🏽♂️
Eski motorcu olarak imkanim olsa ikisinide alirim
Motosiklet 😍 inanılmaz bir keyif
Otomobil olurdu tercihim
Godzillam olsun 30 yıl az yaşayım
Bisiklet
Arabaaa😅
Motor her türlü
araba
Benim tercihim otomobil
İkisinin yeri ayrı ikiside olsun be 😂
Motosiklet 🏍️
shelby yeterde artar
Motorsiklet
Otomobil :)
Araba derim.
Otobüs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?