Manita benim arabayla kaza yapmış, masrafları nasıl isteyeceğim?

Manitaya birkaç günlüğüne arabayı emanet etmiştim gitmiş vurmuş, durumumda çok iyi değil. Benim 2 katım maaş alıyor, söylesem ayıp olur mu? Kendi teklif etmesini mi bekleyim?
Manita benim arabayla kaza yapmış, masrafları nasıl isteyeceğim?
Cevapla