Haziran ayında 5,5 senelik yaz lastiğiyle 1.000 km yol yapsam sıkıntı yaşar mıyım?

Dişleri iyi durumda yanaklarda çatlak yok. Yalnız ön tekerlerde alt kısımlarda çatlamalar başlamış. Kılcal çizikler var. Balataları ise yenilemiştim.

6 - 7 senelik lastik kullananlar var mı? Tecrübelerinizi merak ediyorum. 5 yıldan sonra lastikler ömrümü kademeli olarak kaybetmeye başlıyor. Yol tutuşu problemi, frenlemede geç durma yaşayanınız oldu mu?
Haziran ayında 5,5 senelik yaz lastiğiyle 1.000 km yol yapsam sıkıntı yaşar mıyım?
Cevapla