Flörtlerimi arabası var mı yok mu diye eliyorum, taktik iyi mi sizce?

Bir araba hastası olarak aynı anda konuştuğum flörtlerimi eleme yöntemi olarak arabaları var mı yok mu diye bakarak seçiyorum. Böylece hem hastası olduğum arabalara binme fırsatım oluyor hem de ulaşıma para vermiyorum. Çocuk yakışıklıysa da yeme de yanında yat. :D Sizce taktik iyi mi?
Flörtlerimi arabası var mı yok mu diye eliyorum, taktik iyi mi sizce?
Cevapla