Güncellemeler
+1 yıl
la bu ne okadarmı kötü duruyor söktürecem valla ha :)
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler KS halkı:)


Güzel olmuş Allah kaza bela vermesin

Böyle.
Cevap
7Cevap
Siyah Karbona kırmızı far gidebilirdi. Mavi biraz sırıtmış. Ama sen beğendiysen, gerisinin önemi yok.
Karbon kaput olmuş; ama farları biraz beğenmedim. Orijinal halinde bıraksan daha iyi olurdu.
Yav şu farları pavyon gibi mavi yapmak nedir? Apaçi gibi
pavyon kırmızı olmuyormu aga yakışmamışmı şimdi?
Farlardaki folyolar siyah olabilirdi, kaput güzel. sen beğendiysen sorun yok.
Maalesef ben beğenmedim.
Zenci mahallesinde solaryumcu gibi
Ben begenmedim
ke. ko işi
kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar