Yerli araba TOGG'un Gemlik Tesisleri'ndeki tanıtımına katılan TGRT muhabiri, canlı yayında otomobilin bagajını açtığı esnada görevlilerden azar yedi!
Sizce görevliler, neden böyle bir tepki verdiler?
Geriza Ka Hadsize Bak Sanki arabayı çalacak Adam Muhabir görevli tabi inceleyecek bizlere tanıtıyor ulan ne kadar aç gözlü insanlar var be kendi arabası olsa adamı öldürür ak tövbe tövbe ya Togg beğendim güzel araba Türkler Umarım bu işte çok başarılı olursunuz Ama benim gönlüm bi türlü Opel den Geçmiyor Bebişim Çok Seviyorum seni bebek 💖😅

Cidden bazen sinir oluyorum izin verilmiyorsa üstüne basa basa söylenmesine rağmen yapılıyorsa ve bunu yapan kimbilir kaçıncı kişiysen dua et sopa yemedin. Belki özel şahsi eşya var bagajda belki bagajla ilgili bir düzenleme yapılacaktır farklı olsun diye düşünülme aşamasında belki her satıcı aracının en küçük parçası en küçük köşesine kadar tasarlıyor ve abarta abarta pazarlıyor o yüzden saygı duymak gerekir. Her şeye de söylenmesine rağmen izin yoksa el atılmaz kendi özelinize birisi el atsa ne yapıyorsınız?
Kesin % 51 yerli olan yuzde yüz yerli ve milli arabamıza muska falan yerleştirip büyü yapacaktı o muhabir çünkü o lobicilerin fotocularin adamı bizim uzay gemisi yapmamızı istemiyorlar o yüzden bence görevli haklı hatta oracıkta vurmadığına dua etsin o lobici muhabir 😉🙃
Hak etti dalllama.. Ona kaç kez açma dediler.. Çakallık yapıp canlı yayında açarak kahraman olmak istedi.. İzin verilenler adam gibi içini de dışını da çekti zaten aracın.
Cevap
53Cevap
güvenliğin bir suçu yok ona ne denilirse onu yapıyor muhabiri belli ki önceden uyarmış ama adam yine de rahat durmamış ki güvenlik haklı
bir de güvenliğe kızanlar var te allam yarabbim ya
onun yüzünden neden azar yesin ki adam ayrıca kaba bir hareketi de yok küfür mü etmiş bağırmış mı? hayır insan gibi söylemiş
konuya gelecek olursak bilmiyorum orası içinde ayrı bir tanıtım yaparlar belki ya da tasarımı değişecektir ondan olabilir vb.
ne olursa olsun açılmaması söylenmiş yine de muhabirin böyle bir şey yapmaması lazımdı
adam müdahale etmese işinden olacak belki
Böyle bir sacmalikta ancak bizde olurdu zaten..
Kardeşim sen bişey uretmissin tanıyorsun orasına burasına bakmak yasak diyorsun bu ne mantıksızlık tır..!
Ne varmış bagajında bu kadar gizli bu kadar özel bı değişik araba sonuçta şeyini saklıyor🤷🏻♂️
Benim asıl merak ettiğim ise biz hiçbir hammadde vs almadan (yani işlemci, batarya, elektronik kontrol kartları vb.) ne zamandır tamamen/%100 yerli üretim diyebileceğimiz teknoloji ürünleri üretebiliyor muşuz? Kötü niyetle falan söylemiyorum, aksine "keşke" diyorum ama gerçekçi olmak gerekir, aksini düşünsek bile gerçek değişmiyor.
Ek olarak, zaten dediğim gibi "sözde" bizim denilen herhangi bir kopya mamül olduğundan fazla kurcalanmasını, ifşa edilmesini istemiyor olabilirler
Hadi olsun dış aksam/metal aksam ve belki koltuklar, döşeme, plastik bazı şeyler -ki onların bile hammaddelerinin ne kadarı tamamen ülkemizden çıkıyor belirsiz- Tamamen yerli-milli denebilmesi öyle basit olmamalı.
Dostum zaten bizim tubitak miydi neydi dört kişilik elektrikli araçla tesla nin iki kişilik en uzunlu menzilli speedsterinin iki katı menzilde gidebilecek pil sistemi geliştirdik dedikten hemen sonra elon musk ülkeye geldi reyizle el sıkıştı o zamandan bellidi zaten artık %100 yerli elektrikli araba yapilmayacaginin simdi ülkedeki şarj istasyonlarını elon musk yapacak diye konuşuluyor uykumuz ilk defa onun spacex i ile firlatiliyor ve bizim bu arabanın çıkışı sürekli erteleniyor
Bu ülkenin şimdiye kadar tek %100 yerli ve milli arabası devrim ondan sonra da asla %100 yerli bisey yapamadık desek yeridir
Hea bi tümosan vardı onu da batırdılar simdi kime satıldı belli değil
Bu bile adı yerli üretimde olsa :) dolar bazlı satılır ülke içine 😀
Gereksiz bir aksiyon...
Gereksiz bir milliyetçilik! İnanmıyorum.
Madem tamamlanmadı sunmayacaksın o zaman kanallara
Amerikaya gondermisler tanitim icin kicini bol bol acarlar orada.
Muhabirde de hata var.
S… arabasinida bagajinida kes yayini diyecekti.
Bu insanlara tanitim oncesi hic mi konfereans verilmedi? Uyarilmadi? A.. kk oyle arabanin.
Harekete bak ya. Dövmediği kalmış bi adamı hadsiz terbiyesiz. Koymasalarmis oraya madem o kadar değerli. Hatta piyasaya da surmesinler millet eller bagajini açar filan ne gerek var..
Tamamlanmamış demek ki bagajı
Açmasın o da
Her yeri güzel otomobilin bagajı mi dert olmuş
Ben togg almayı düşünüyorum çıkınca
Ülkemiz kazansin
Ülkede elektrikli taşıt için elektrik altyapısı da yok, dolum altyapısı da.
Eee nolmuş olabilir
Yıllardır araba mı uretilmiş
Devrimi de perişan ettiler
Siyaset yapacak bir şey yok. Alırsan mağdur olursun. Yağmurlarda şarj ederken fişe poşet sarmaya uğraşırsın. Balkonunun altına çekmek için milletle kavga edersin.
Garajım var benim
Ayrıca siyaset de yapmıyorum
Ülke kazansın dedim akp kazansın demedim
Normal bir durum yani şirket hakları gereği hangi şirket olursa olsun izinsin bir gösyerim ya da tabii kaynaklar hakkında bilgi vermek veya bilgi göstermek yasaktı
Bagajı açıldı diye o adamın o tepkiyi verme özgüveni nerden geliyor acaba.
Ne olmuş bagaj açılınca !
Görgüsüz bir ülkeyiz işte o arabayıda biz yapmadık.
Gelen talimat bagajı açtırmayın sakındı herhalde. Madem bagaj gösterilmek istenmiyor keşke kilitleselerdi de bu gergin ortam yaşanmasaydı
Uyarı almışlar açılmaması yönünde. Güvenliğin hesap vermesi gereken yerler olur herkes kendi işini yapacak. Hak etmiş.
Uyarı almış ve sert bir şekilde bagajı kapatıyor mu? Komik.
Şimdi kendiniz açısından düşünün bakalım bi. Yapma dediğiniz bir şeyi yapana karşı aldığınız tavırları düşünün. Refleks olarak sert kapatıyor Herkes kendi işini yapmak zorunda. O bagaj açıldığı zaman yetkili kişi muhabiri tanımaz güvenliği tanır. Belki işine bile son verebilir kendi pencerenizden bi dışarı çıkın öyle bakın
Yapma dediği söylendi mi videoda? Sizde duymadığınız şeyleri duymuş gibi yapan pencerenizden çıkıp geniş düşünün:)
Sadece açıldığı vakit açmayın dendi o kadar. Videonun devamı olmadığına göre suçlayamazsınız açan kişiyi.
"açmayın diyoruz ya" "olabilir ama açmayın diyoruz"
Sizce bu cümleler ne anlam ifade ediyor? Önceden uyarı alınmış açılmaması konusunda. Kim durduk yere uyarı vermediği halde öyle davranır nerde gördünüz siz. Öyle olsa bagajın açılması yasak der direkt. Ama açmayın diyoruz cümlesi daha önceden bir uyarı verildiğinde işaret ediyor. burada dalaş yapmaya gerek yok.
Bu arabada içime sinmeyen bir şeyler var ya hala çok umutlu değilim ben. Neden bütün icraatlar 2023 abi bizim 2023 ten başka senemiz yok mu?
Onlarca insanın emeği söz konusu gizlilik ön planda
açılmayacak yasak deniliyor ve kalkıp açıyorsun muhabir yanlış yaptı
@AgentKid uzun hikaye
@AgentKid tamamd
amma naza çektiler haa. yok farı görüntülendi yok ızgarası yok bilmemnesi. bagajı içinde ayrı bi şov düzenleyeceklerdir de ondan. adam akıllı tanıtın bitsin gitsin ne sündürdüler bu arabayı da...
Bagajda ceset mi vardı ne bu tantana? Ne dengesiz bir insan o
ayıp yaa arabanın gıçına parmak atıyor... adam ona bozuldu...
Dışı var içi yok belki. belki birini ördürüp oraya gömdüler belki çok gzli teknolojileri var
Bunu gerçekten merak eden var mı ya heyy dostum sizin sorununuz ne 🤣🤣
Ülkede kimsenin kimseye saygısı kalmamış! Uyarıya bak çocuk azarlıyor sanki gazeteci dövse hak.
Bagajında aküler var. Şu an bataryası olmadığı için aküleri oraya koymuşlar. Kötü imaj yaratmamak için
5 para etmez araba zaten yolda kalır, güvenliğide kendilerine göre seçmişler kaba saba bi herif, insan güzel dille uyarır
Yerli ve milli olsa gerçekden o azar yenilmez fiyatta 1 milyon lira olmazdı.
Adam donunu yıkayıp bagaja asmış olabilir.. açmamak lazım
Yerli arabaymış. Pehh!
Ortalık budala insanlardan geçilmiyor. İnsan ırkından bir nebze daha nefret ettim. 😒
İşte oraya s**** saçma adamları koyarsan öyle bir durumda Ne yapacağını bilemez tepki öyle verir
Araçlar henüz prototype, tamamlanmayan bölgeleri olabilir. Bu sebeple azarlanmış olabilir.
Bir türlü tamamlayamadılar
@çokdanickymde 1944de Nuri Demirağ’ın malına mülküne el koyanlar olmasa idi arabamız bugune yetişirdi... devrim arabası yapılırken o arabaya havlayan cenah bugün devrim arabasını biz yapmıştık vs goygoy yapıyor. Allahtan arşiv denen şey varda o dün devrim yapılırken havlayan köpeklerin kimler olduğunu biliyoruz... fabrika bu hemen makine aldım getirdim ile olmuyor... merak etme bütün hatları robotları tek tek geliyor... önemsiz bir teferruatta olsa fabrikanın parçalarında ince bir imzamız oldu bir kaç kez ama önemsiz ve bence gereksiz imzalar... ayrıca pil batarya içinde 30milyar tllik bir yatırım ayrıldı... Erdoğan’ın giderayak ülkeye yaptığı güzel bir iyilik olarak anılmalı. Yaptığı çok hatalar vardır eyvallah ama bu araba onun malı değil herkes sahip çıkmalı cari açık denen şeyi kollektif toplumsal şuur denen şeyi idrak eden her insan bu Araça sahip çıkmalı. Ve ayrıca fabrikanın ortakları da yandaş denilecek şahıslar değil merak etmeyin... inşallah başarılı oluruz bu araçla. cari açığa sebeb olan otomobil ithalatına hemde petrol ithalatına engel olmuş oluruz.
Çıkarsa***
açma kapağı diyip show yapıyor sonar yakınlarına izle diyecek nasılsın açtır madım
adam açma demiş haklı ama unutmuştur o da o tepkiye ne gerek var
düşün birde kredili almışsın taksidini geç yatırdın
Bu da yıllardır cıkamadı uzay mekigi sanki mq
Hahahahahahah
Ya of muhabire yakıcam bugun de
Bir gün de bana
Ülkeye noluyo Yarabbim gittikçe kabalaşıyolar
Dışı süslü içi kof insanlar gibi.
Mangal seti vardı. Gördüm ben
Ama açmayın diyormuş adam (!)
Sanırım bakanın fantezi oyuncakları kalmış.
ceyran yaptıgı iiçn kızdı
Kral dan Kral cı var memleketimizde?
Böyle daha bi reklam oldu
adamın namusuna el attılar kızar tabi
Vardır milletin görmesini istemedikleri bir şey
Sanki sanarsın ferrari a.. k
Göstermeyecekseniz niye sergiliyorsunuz ki.
Eğitimsiz nezaketsiz toplumuz o sebeple
Açmayın demiş adamlar zört diye açarsan böyle olur
Çalışan gemlikliyse normal iyi dövmemis 😁
Yerli değil ki
#Hükümdar
Dexter geldi aklıma 😃
İki ayaklı farklı varlık türleri her yerde
Babasının arabası mı. Mk görmemiş gundileri
Ya o da sinsice açıyor eğilerek falan 😂
Balonun sibobu ordaymis.
İlginç ya
Herhangi bir sistemsel hata yüzünden olabilir. 😅
Mal lan bunlar, s*karım bunların yapacağı arabaya
O da adam olsun
Ne arabası oyuncak o
Ayıp.
cevabını verseydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?