Arkadaşlar merhaba. Bu kategoriye koymazsam kimse görmüyor o yüzden buradan soruyorum. şu an da 200 bin TL bütçemiz var 1 ay önce arabamızı sattık ve talihsizlik şu ki çok kötü bir zamana denk geldik arabayı sattık 3 gün sonra arabalar dolar altın hepsi aldı başını gitti. Zarar ettik çok. şu an da paramız dolar da yükselir mi daha bilmiyoruz bozdurmak için ama o çıktıkça hergun maalesef araba fiyatlarını da arttiriyorlar çok saçma bir durumda kaldık araba almamız lazım çünkü yılbaşından sonra çok daha zam geleceği söyleniyor benim o zaman param dolar ile yükselse bile 200lük araba da yükselecek bu sefer daha çok zarar edeceğiz diye düşünüyorum eşim ile araba bakıyoruz 200 bin TL bütçeye göre suanda alınabilecek en iyi araçlar nelerdir kolay satılabilir olsun istiyoruz satmak istediğimizde elimizde kalmasın. Çok küçük arabaları istemiyoruz ilk arabamız honda vtec ti daha sonra punto aldık şimdi ne ònerirsiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Arabalar konusunda 322 cevap paylaştı. o sıkıntıya bende girdim 4 ay önce sattım arabamı 227 bin tlye opel crossland için el sıkıştım beni 4 ay beklettiler vermediler arabayı stokçu 0. çocukları sonra fiyatı 270 oldu dediler vermediler. mecburen apar topar başka bayileri dolaştım şans eseri seat ibiza alabildim oda başka birine kredi çıkmamış öyle denk geldi. 4 ay önce 180 bin tl olan aracı bana 220 bin tl ye sattılar. şimdi aynı araç 354 bin tl olmuş. millet delirmiş şaka gibi herşeyin fiyatı inanılmaz yükseliyo. sizin işiniz çok zor o fiyata sıfır araba bulmanız çok zor
01 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten çok kötü zarar ettik TL de durmakla çok hata yaptık hemen araba alma niyetindeydik o yüzden dolara başlamadık ama temiz araba da bulamadık işte
En İyi Cevaplar
+1 yılMarka seçimim yok galeride o an beğendiğimi biraz da teknik bilgiler doğrultusunda alırım ama bir arabaya da 80-100 binden fazla da vermezdim maldır sonuçta başına bir şey gelecek diye rüyalarım kaçmasın. Arsa alır sebzemi meyvemi yetişirir dikili bir ağacım olur en azından çocuklarıma bırakacağım.
01 Yorumla- +1 yıl
Uykularım kaçmasın djsjks
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
48Cevap
honda olabilir, https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-hatasiz-mercedes-c180-amg-full-95000km-628367826/detay çok şık
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yıldizel lazım bana fakirim ben vergisi de yıllık 1 bin lirayı geçmiyecek
Soran+1 yıl@Deliyimbendeliyim hastamızın sen kızım benim adîma niye insanlara cevap veriyorsun ruh hastası
Soran+1 yılHonda da ne model onerirsiniz
Çok kötü dönemde satmışsınız arabanızı parayı dolar yapsaydınız neyse
Hyundai i20
Reno clio
Egea da olur04 Yorumla
Soran+1 yılEvet maalesef hemen araba alma niyetinde olduğumuz içi TL de kaldık ama araba da bulamayınca temiz 40 50 bin kadar zarar ettik şu an
Soran+1 yılKeşke çok pismanız
+1 yılRenault fluence alınabilir 1.5 dci az yakar çok kaçar. Ancak boyasız değişensiz ve hasar kayıtsız bu fiyata bulmak da zor.
00 Yorumla
+1 yılOpel astra, vectra 2011 modelleri genellikle otomatik vites o fiyatlarda
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdır arastiracagim teşekkürler
- Arabalar konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yılben olsam ocagin ilk haftasina kadar parami dolarda tutardim :)
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi diyorsunuz çıkar değil mi herkes öyle söylüyor altın da var biraz 200 bin harici beklesek mi bizde kararsız kaldık
- +1 yıl
kesinlikle bekleyin
Soran+1 yılÇok teşekkürler dikkate alacağız
- +1 yıl
hukumet 4 kere dolara sunni mudehale de bulundu 4 milyar dolar yedi :)
enfilasyon develuasyonlar yasamamiza ragmen kosar adim gidiyor :)
yeni yilin ilk haftasi dolar 25 tl civari olur :) maalesef durum bu o yuzden bekleyin
Soran+1 yılVallahi ülkemize çok üzülüyorum ama dolar 1 kerelik o kadar çıksın biz bozduralim düşsün inşallah sizi dinleyeceğim
- +1 yıl
dusmeyecekde ama cikacak emin olun
+1 yıl200 bine araba yok clio bile 350.000₺ sen bisiklete bin
00 YorumlaHyudai pejo reno Tofaş’tan uzak dur geri hepsi olabilir
00 Yorumlabroadway tarzı bi araç alabilirsiniz an itibariyle :D
10 Yorumla
+1 yılO parayı araba alacağına git bir tane ev Bir tane de 30 bin liralık araba
00 Yorumla120 bin tl ye opel astra hatcback alabilirsin sana daha uygun olur
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılharam para yemek istemiyorum 80 bin nolcak
Soran+1 yıl@Deliyimbendeliyim sen kimsin ya benim adıma nasıl cevap veriyorsun
Soran+1 yılBakacağım çok teşekkür ederim peki onlar otomatik mi oluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu an bende volvo c x90 var biraz bekleyin Şu an almak zor 🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılFiyatlar daha yükselmez mi beklersek?
Cevap sahibi+1 yılzaten yukselecek daha dolar 16 yi bulacak ama
Bak beni yatır işkence yap o para yi verip araba almam
04 YorumlaŞekilden ziyade sağlam modellere yönelin. Sıfır olmak zorunda değil ama sağlam olsun. Alırken deki, bu araba 20 yıl gider
00 Yorumla
+1 yılMegane 2012
308. 2010 2015 arası
Jetta 2008 2012 arası00 Yorumla
+1 yılToyota alabilirsiniz hem çabuk satarsınız hemde kar edersiniz ya da renault
00 YorumlaAbla cok zor 2. El alin derim bu ulkede maalesef 200. bindolar olsaydi o mustang bile alirdinizz
00 Yorumla2016-17-18 fiyat egea
04 Yorumla
Soran+1 yılHemen bakacağım teşekkürler onlarda otomatik mi Manuel mi tutuluyor peki bilgin var mı
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim hemen araştıracağım
Bu gidişle Dogan Şahin birkaç aya 200 bin olur
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten öyle olacak
Soran+1 yılEvet ya iyi kötü alsak en azından satarız sonra paramız bu şekilde çöp oluyor
dolarda olman daha iyi
04 Yorumla
Soran+1 yılBiraz daha bekleyin mi diyorsunuz
Soran+1 yılHaberim var evet çok yükseliyor ama favoriledigimde 200 olan arac şu an 210 olmuş dolar çıktıkça insanlarda fiyat arttırıyor yani dolar çıksa da ben kàr yapamıyorum
+1 yılAlmayın benzin fiyatları çok arttı para yetişmez
10 Yorumla- Arabalar konusunda 935 cevap paylaştı.
+1 yılTürkiyede bir şey alınmaz
00 Yorumla
+1 yılSeat leon veya golf bakın
01 Yorumla- +1 yıl
Kia ceedler var onlarda çok güzel araba
Araba modellerini pek bilmiyorum
00 Yorumla
+1 yılBMW 5 serisi veya Mercedes C200
00 Yorumla
+1 yılo paraya hem bır ev hemde bır araba alırım
012 Yorumla- +1 yıl
150 bın lıraya 3+1 alırım;) 50000'ede ıyı bı ıkıncı el yeter..
- +1 yıl
ankarada gelin sıze 150000 liraya eli yuzu duzgun ev alalım madem bır mılyarda komısyon sıkarsınız;)
- +1 yıl
tamam arkadaslar sızler haklısınız olmaz sız bıldıgınız gıbı yapın
Bmw 3.20 2010 model alırdım.
00 YorumlaMercedes a180 amg sport
00 YorumlaBmw 116i al bayana gıder
08 Yorumla
Gizli Soran+1 yılhmm vergisini nasıl ödicem yüksek midir
Gizli Soran+1 yılcivic sedan sevmiyorum hatbık olcak
Gizli Soran+1 yılyok la 3 bin maaş alıyorum
Soran+1 yılYa kusura bakmayın şizofren birisi gizlisoran adıyla benim soruma cevap yazıyor size bunları ben yazmadım bmw 116 tutar mı sizce satmak istediğimizde bmw çok beğeniyorum yoksa vergi problem değil 8 bin alıyorum aylık ödeyebilirim
+1 yılopel segmentinde bir araba alın..
00 Yorumla2015 - 2016 temiz mercedes cla 200 alınır
00 YorumlaSana anca yaparlar marka el arabasi gider
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılnasl
Gizli Soran+1 yılseni döverim fena
Gizli Soran+1 yılklavye bici gerçekte olsa ağzına
Gizli Üye(30-35)+1 yıltanesı 500 den 400 karıya gıderdım :)
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılaids kaparsan
Cevap sahibi+1 yılatın olumu arpadan olsun ayrıca aıds yedıgın bı yemektenm bıle gecer sımdı kan yoluyla dıyeceksın ama gecen loklantada adam salata yapıyordu elı akanadı devam ettı yanı bunu dusuncek olsak oooo :)
+1 yılbu devirde mal almadan mal satılmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok kötü zamana denk geldi maalesef
+1 yılSizin 200 TL 300 oldu ama
06 Yorumla
Soran+1 yılOlamadı işte sattığımız gün dolar yapsak olacaktı ama biz bu kadar fırlayacaginı düşünemedik maalesef
- +1 yıl
TL de kaldıniz
Soran+1 yılEvet o hatayı yaptık
- +1 yıl
Kocan madalyalık mal
Soran+1 yıl😂😂
- +1 yıl
Bugün yapsaydı bari
+1 yılFord focus ya da renault megane alın
00 YorumlaGidin sıfır araç alın
00 YorumlaBu işler aceleye gelmez
01 Yorumla
+1 yılbmv ya da mustang
00 YorumlaMercedes x250d
00 Yorumla
+1 yılMercedes
00 Yorumla
+1 yılbmw 5.20
00 Yorumla
+1 yıl116i
11 Yorumla
Soran+1 yılBmw diyorsun
+1 yılBMW 118i
14 Yorumla
Gizli Soran+1 yılhmm vergisini ödeyemem ki maaşım 3 bin lira.
Soran+1 yıl@Deliyimbendeliyim APTALSIN YA MILLETE YAZIYOR INSALLAH KAPATSINLAR HESABINI SIZOFREN
Soran+1 yılTutuyor mu peki 118 i sizce satmak isteyince elimde kalmaz değil mi
- +1 yıl
saçmalama çok kötü araba çok masraf çıkartıyor çok yakıyor
+1 yılPassat
00 Yorumlagüzel troll
11 Yorumla
Soran+1 yılTroll derken?
Gizli Üye(25-29)+1 yıl116 az yakar
13 Yorumla
Gizli Soran+1 yılvergisi çoktur
Cevap sahibi+1 yılcr v nin az mı
Soran+1 yıl@Deliyimbendeliyim APTAL MISIN KIZIN YAZMASANA MILLETE BENIM ADIMA KIMSIN YA SAYFAMDAN DEFOL RUH HASTASI
+1 yılVay bee şansa bak
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
+1 yılHonda
01 Yorumla
Soran+1 yılNe model
1.16i güzeldir
010 Yorumla
Gizli Soran+1 yılvergisi kaçpara
Gizli Soran+1 yılyok para
Gizli Soran+1 yılevet 3 binmaaş alıyorum
Soran+1 yılBu cevapları yazan ben değilim kusura bakmayın, şizofrenin teki benim adıma her yoruma cevap veriyor gizli soran adıyla 1.16 i bakacağım otomatik mi Manuel mi oluyor
Soran+1 yılVergisi sorun değil avukatım karsılayabilirim önemli olan şu an araba alabilmem
Gizli Üye(36-45)+1 yılarabamı size vereyim
00 Yorumlayalancı seni
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılsebep
vw cc
00 Yorumla
+1 yılAlmayın
08 Yorumla
Soran+1 yılAma arabasiz olmuyor maalesef her gün işe gidiyoruz
- +1 yıl
Yatırım yapın sıkın dişinizş
Soran+1 yılAraba fiyatları düşer mi sence yeni yılda
- +1 yıl
Türkiye hep böyle kalmıcak illaki düzelir
- +1 yıl
@S1GMA_ sıkıntı olmaz düzelir ülke
- +1 yıl
Böyle kalmaz
+1 yılFocus alın
04 Yorumla
Soran+1 yılHangi modeli tutuyor? Manuel otomatik vs
- +1 yıl
Aslında otomotikşeri güzel ama bayağı pahalandı bende 2015 2016 trendx modellerine bakabilirsiniz 230 civarına falan denk geliyor
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ediyorum
- +1 yıl
Karar verin bir an önce alın almadığınız her gün zarardasınız
Para var huzur var
07 Yorumla
Gizli Soran+1 yılon numara oynadım geçen hafta tutmuş ne alaka
Gizli Soran+1 yılsende oyna nedir yani sus
Gizli Soran+1 yılmy question and my rules bully yani burda benim sözüm geeçr
Soran+1 yılYa çok ozur dilerim sizofrenin teki benim adıma her yoruma cevap vermiş gizli soran adıyla. Araba öneriniz var mı bana acaba
+1 yılsorunuz nedir?
01 Yorumla- +1 yıl
200 bine ne araba alırız diyor
Audi
00 YorumlaEv alırım ne arabası
00 YorumlaGolf alırım
00 Yorumla
+1 yılPazar arabası
06 Yorumla- +1 yıl
Hani varya sepeti olur
En alta patates soğan atarsın en üste de domates
Çünkü domates altta olursa ezilir - +1 yıl
Ben de kahkaha attım hahaha ya😂😂
- +1 yıl
@Nightwalk35 tabi öyle. Öğrenin bunları.
- +1 yıl
200 bin TLye pazar arabası bulursan bana da haber ver 😂
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer