Farlarımı açmayı unutmuşum, radardan geçtim. Ceza yer miyim?

Arkadaşlar selam farlarımı açmayı unutarak yola çıktım bi radar ekranı vardı yolda onu geçtikten sonra fark ettim sizce ceza yemiş miyimdir?
Farlarımı açmayı unutmuşum, radardan geçtim. Ceza yer miyim?
Cevapla