Arabam çok çirkin durdu böyle 0 almıştım. Çok moralimi bozdu bu durum kendi şahsi arabam gibi bakıyordum temiz dursun istiyordum ama olmadı. Çalışan arkadaslara soruyorum dursun böyle diyor bişi olmaz diyor. yaparlar mı sizce
sigorta karşılamaz ama kaskosu varsa yaptırabilirsin. çok büyük soruna benzemiyor göçük düzeltme yaptırabilirsin boyasına zarar verdirtmeden daha düzgün durur