Arabada kalkış yapıyorum fakat motordan titreme ve gaz verirken bağırma sesi sorunu yaşıyorum, öneriniz nedir?

Ehliyet aldığım arabada çok güzel sorunsuz kalkarken evdeki arabada titreşimle ve gaz verdiğimde bağırtarak kaldırdım halbuki kursta hiç sorunsuz kalkıyorum bunu nasıl düzeltirim fikri olan yardımcı olabilir mi?
Arabada kalkış yapıyorum fakat motordan titreme ve gaz verirken bağırma sesi sorunu yaşıyorum, öneriniz nedir?
Cevapla