Benzinliğe gidip arabamın lastiklerine hava basmam beni fazla “eril” yapar mı?

Selamlarrr🤍 ayy bugün dışarı çıkacaktım bi baktım arabamın lastiklerin havası inmiş, ben de benzinliğe uğrayıp kendim halledeyim dedim 💪 Sonra bir an durup düşündüm…Bir kadının böyle şeyleri kendi yapması “fazla mı güçlü”, yoksa sadece kendine yetebilmek mi? Sizce bu durum itici mi, yoksa çekici mi?

🚗
🚗
Güncellemeler
5 ay
Gerçekten ne çok kastınız ya bazı yorum yapan arkadaşlara söylüyorum. Ben size biraz hayatın gerçeklerinden bahsedeyim, 3 yıldır aktif araba kullanıyorum çoğu araba kullanan kadın benzin bile almıyor kocasına aldırıyor arabayla ilgileniyorlar mı sanıyorsunuz sadece arabayı sürüyor. Şahsen şu zamana kadar benzinlikte vs lastiğe hava basan arabasını tamire götüren kadın görmedim. Yorumlarınızın için teşekkürler yine de ek olarak bunları söylemek istedim
Benzinliğe gidip arabamın lastiklerine hava basmam beni fazla “eril” yapar mı?
Cevapla