2 yildir evliyiz. 7 yildirda ehliyetim var. Ama esim evlendigimizden beri toplam 5 kere arabasini vermistir bana. Durumumuz cok da iyi calisma diyor sürekli hic biseyden kisitlamiyor beni ama artik caliscam böyle giderse ve kendime arabaa alicam! Ya insanin zoruna gidiyo sürekli komsum veya arkadaslarim beni ordan oraya sürüyo veya gezdiriyo sanki benim söförümmüs gibi veya sanki köyden gelmisim gibi hep kaynanam beni almaya gelir bi yere gidecegimiz zaman. Elin kizlari kaynanasini sürer ordan oraya o da beni sürüyo. Kaynanamda oglusuna bisey demiyo arbayi gelinime biraz ver falan asla demez.. nerdeeeeee!!!
Esimden arbayi istedgim zaman sürekli ayni bahane yok bana lazim yok tamirciye götürücem yok o yok bu yok su Biktim artik ya sormaya utaniyorum. Ya bi kez olsun arabanin anahatarini birakipda al karicim lazim degil bugün bana git gez demiyo! Tamam biraz Pahali bi arabasi var ama yinede benden önemli mi? Istedigim zaman anahtari alip cikip ailemin yanina gidemiyorum hep onunla hep!! Veya belki esimin zoruna gider diye ona laflar sokmaya calisiyorum mesela komsum beni ev alisverine götürcegi zaman, oh iyiki söförüm var yoksa ev alisverisinide istedigin gibi yapamicam falan diyorum ama yok umrunda değil! Bugün de dedim ki sigortadan beni cıkart zaten arabayı vermiyorsun bosuna para ödeme dedim tamam dedi tek resmen.. ne yapmalıyım? Calısıp alicam evet onun Disinda onun zoruna gidecek ne diyim veya ne yapmalıyımmm?
Esimden arbayi istedgim zaman sürekli ayni bahane yok bana lazim yok tamirciye götürücem yok o yok bu yok su Biktim artik ya sormaya utaniyorum. Ya bi kez olsun arabanin anahatarini birakipda al karicim lazim degil bugün bana git gez demiyo! Tamam biraz Pahali bi arabasi var ama yinede benden önemli mi? Istedigim zaman anahtari alip cikip ailemin yanina gidemiyorum hep onunla hep!! Veya belki esimin zoruna gider diye ona laflar sokmaya calisiyorum mesela komsum beni ev alisverine götürcegi zaman, oh iyiki söförüm var yoksa ev alisverisinide istedigin gibi yapamicam falan diyorum ama yok umrunda değil! Bugün de dedim ki sigortadan beni cıkart zaten arabayı vermiyorsun bosuna para ödeme dedim tamam dedi tek resmen.. ne yapmalıyım? Calısıp alicam evet onun Disinda onun zoruna gidecek ne diyim veya ne yapmalıyımmm?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer